Feladatok

  • Toborzás-kiválasztás teljes körű támogatása: hirdetési felületek kezelése, jelöltek felkutatása, beérkezett pályázatok kezelése, telefonos előszűrések, kompetenciák felmérése, interjúk leszervezése, ehhez kapcsolódó adminisztratív feladatok;
  • Nyilvántartási rendszerek kezelése;
  • Képzések, oktatások szervezése, koordinálása, teljeskörű adminisztrációja, tanulmányi szerződések elkészítése;
  • Szervezetfejlesztés támogatása;
  • Egyéb HR jellegű adminisztráció ellátása.

Elvárások

  • Minimum középfokú végzettség;
  • 1-3 év szakmai tapasztalat
  • Angol nyelv középfokú ismerete szóban és írásban;
  • Együttműködés és közös gondolkodás a HR csapattal;
  • Nagyfokú önállóság és precizitás;
  • Kreativitás; empatikus, nyitott személyiség;
  • Felhasználói szintű számítógépes (MS Office) ismeret.

Amit kínálunk

  • Hosszú távú, stabil munkalehetőség;
  • Összetartó, fiatalos, segítőkész munkahelyi légkör;
  • Cafeteria (szabadon választható elemekkel);
  • Egészségközpontú szemlélet;
  • Rendezvények;
  • Mentális Egészségprogram.

Munkahelyi extrák

  • Céges rendezvények
  • Ingyen gyümölcs, nasi
  • Ingyen kávé, üdítő

Céginformáció

30 éve működő, magyar tulajdonban lévő, ipari automatizálás területén tevékenykedő Társaságunk budapesti központjába keressük új Munkatársunkat HR munkatárs pozícióba.

Jelentkezés módja

Amennyiben szívesen megismernéd bővebben a pozíciót, akkor a "Jelentkezem" gombra kattintva, kérlek küldd el magyar nyelvű önéletrajzod! 

JELENTKEZEM