A Sony vállalati társadalmi felelősségvállalási tevékenységei tükrözik elkötelezettségüket a fejlődés és a helyes üzleti magatartás mellett, valamint olyan termékek, szolgáltatások és tartalmak létrehozása mellett, amelyek a világon mindenkit inspirálhatnak. Céljuk, hogy a kreativitás és a technológia erejét használva megtöltsék a világot érzelmekkel és élményekkel.
Feladatok:
- Dokumentumok kiállítása, aláírattatása, kiküldése, rendszerezése és archiválása
- A munkafolyamatokhoz kapcsolódó adminisztráció elvégzése
- HR Generalista csapat napi munkájának segítése
- Munka és tűzvédelmi oktatás szervezése és egyeztetés a kapcsolattartókkal
- Cafeteriával kapcsolatos adminisztráció
- Belépő/kilépő kommunikációs e-mailek lebonyolítása, folyamatának intézése
Elvárások:
- Aktív vagy passzív hallgatói jogviszony a kezdést követően minimum 6 hónapig
- MS Office programok felhasználói szintű ismerete (Outlook, Excel, PowerPoint, stb.)
- HR területen folytatott tanulmányok
- Középfokú angol nyelvtudás
Munkaidő
- Hétköznaponként rugalmas beosztásban
- Heti 30-40 óra vállalásával
Amit kínálunk
- Bruttó 2200 Ft/óra
- Modern, igényes, multinacionális környezet
- Barátságos csapat
- Home office
- Sokszínű szakmai tapasztalat szerzése HR területen
- Hosszú távú diákmunka-lehetőség
Jelentkezés
Amennyiben számíthatunk Rád, várjuk jelentkezésed, amelyet a lenti űrlap kitöltésével és pdf formátumú önéletrajz feltöltésével tehetsz meg.