![](https://www.profession.hu/images/sablon/4/4/4764289_multi alarm.png)
Főbb feladatok, munkák
- Toborzás-kiválasztási folyamat menedzselése: hirdetések kezelése, jelöltek felkutatása és előszűrése, interjúk lebonyolítása
- Be- és kiléptetési folyamatok teljeskörű menedzselése (orvosi alkalmassági vizsgálat szervezése, munkaszerződés elkészítése, kilépők esetén exit interjú készítése stb.)
- Onboarding folyamat működtetése
- Riportok, statisztikák készítése
- Képzések, tréningek szervezése
- HR feladatokhoz kapcsolódó adminisztráció
- HR projektekben való részvétel (elégedettség mérés, teljesítményértékelés stb.)
Amit kínálunk
- 33 éve folyamatosan fejlődő és bővülő, stabil, 100 %-ban magyar tulajdonú piacvezető cég
- Szakmai fejlődési lehetőség
- Elkötelezett, támogató HR csapat
- Hosszú távú munkalehetőség
- Határozatlan idejű munkaszerződés
- Cafetéria és komplex egészségbiztosítási csomag
- Mobiltelefon, laptop biztosítása
Az álláshoz tartozó elvárások
- Felsőfokú végzettséged van
- Segítőkész és nyitott személyiség vagy
- Kiválóan kommunikálsz
- Szereted a szervezési feladatokat
- Erősséged a pontos és precíz adminisztráció
- Felhasználói szintű számítógépes ismeretekkel rendelkezel
Az állás betöltéséhez előnyt jelent
- Van már tapasztalatod a HR különböző területein
- Ismered és a munkádban használod a social media felületeket
- Használtad már a Nexont
Állás, munka területe(i):
- HR, Munkaügy
- HR generalista, Specialista