HR generalista

  • Bér-TB kérdésekben támogatás munkavállalóknak , adatszolgáltatás, adminisztráció a külsős bérszámfejtő cég felé
  • Jogszabályoknak megfelelően a számfejtés előkészítése; bizonylatok összegyűjtése, adminisztrálása
  • Cafeteria rendszer támogatása, kapcsolattartás külsős szolgáltatóval
  • Részvétel a toborzás- kiválasztási folyamatokban
  • Új belépők, munkavállalók adminisztrációja
  • Munkavállalók munkarendjének adminisztrálása az integrált humáninformatikai rendszerben
  • Munkavállalók és csoportvezetők tájékoztatása HR-hez kapcsolódó témakörökben
  • Visszajelzések adása munkavállalóknak a teljesítményükről, esetleges fejlesztési területekről
  • Új belépők és ismétlődő oktatások szervezése, adminisztrálása, éves tréning terv, oktatási stratégia kialakítása
  • HR fejlesztési projektekben való részvétel

Elvárások / Requirements

  • Felsőfokú szakirányú végzettség
  • 2-3 év ipari környezetben szerzett szakmai tapasztalat.
  • Magabiztos angol nyelv ismeret
  • Jó kommunikációs készség, kitűnő szervezőkészség
  • Önállóan és csapatban való munkavégzés

Amit nyújtunk / Benefits

  • Multinacionális környezet
  • Kihívást jelentő, változatos feladatok
  • Fejlődési lehetőség

a0tbI000004fcYUQAY

JELENTKEZEM