Feladatok

  • A HR Business Partner operatív támogatása a szervezeti belső HR folyamatok kapcsán
  • A munkaviszony létesítésével, megszüntetésével kapcsolatos adminisztratív feladatok ellátása, belső mozgások dokumentálása
  • HR analitikák és riportok elkészítése és fejlesztése (létszám, bér, HR KPI-ok, teljesítményértékelések, stb.) 
  • Munkaügyi folyamatok támogatása, fejlesztése
  • Támogatás nyújtása bérszámfejtési és juttatási kérdésekben
  • A munkavállalók és dokumentumaik, juttatások és a távollétek fizikai és digitális nyilvántartásának vezetése
  • Riportok készítése az üzleti terület támogatására
  • Operatív HR folyamatok fejlesztésében való közreműködés
  • Új, ad-hoc statisztikák készítése
  • Szabályzatok készítése
  • Társosztályokkal történő kapcsolattartás

Elvárások

  • Magabiztos, felhasználói szintű számítógépes ismeretet (Excel függvények, Word, Power Point)
  • Közép-vagy felsőfokú HR szakirányú végzettség 
  • Minimum középfokú angol nyelvtudás szóban és írásban egyaránt
  • Legalább 1-3 éves hasonló munkakörben szerzett tapasztalat
  • Naprakész erős munkajogi ismeretek
  • HR kontrolling tapasztalat
  • Proaktív, ügyfélközpontú, segítőkész hozzáállás, önállóság, megbízhatóság, agilitás, felelősségvállalás

Előnyt jelent

NEXON rendszer ismerete

Amit kínálunk

  • Versenyképes kompenzációs és juttatási csomag (teljesítménybónusz, cafeteria, bejárási támogatás, kedvezményes szemüveg készítési lehetőség)
  • Komoly szakmai kihívások egy bővülő nagyvállalatnál
  • Stabil és hosszútávú munkalehetőség egy biztos alapokon álló, nemzetközi vállalatnál

JELENTKEZEM