Feladatok

  • HR osztály (2 fő) operatív vezetése
  • Kiszervezett bérszámfejtéssel szakmai együttműködés
  • Szervezeti egység vezetők és ügyvezetők támogatása, döntéselőkészítő anyagok biztosítása
  • Munkaerőtervezés, létszámgazdálkodás
  • Toborzás és kiválasztás operatív irányítása, munkáltatói márka külső és belső építése, folyamatos fejlesztése
  • Belső kommunikáció hatékony kezelése
  • Szabályzatok frissítése, felmerülő folyamatszabályozási igények koordinálása, szabályzatok egyeztetése és kidolgozása
  • Képzésekhez kapcsolódó tevékenységek szervezése
  • Riportok, prezentációk, kimutatások készítése, a szükséges nyilvántartások naprakész és pontos adminisztrációs feladatainak ellenőrzése és felügyelete
  • Egyéb HR projektek kezdeményezése, megvalósítása 

Elvárások

  • Felsőfokú szakirányú végzettséggel rendelkezel
  • Van tapasztalatod HR területen termelő cégnél, gyártó környezetben
  • Ha van munkaügyi, munkajogi ismereted
  • Dolgoztál már HR adminisztrációs rendszerekkel és otthonosan mozogsz a kezelésükben
  • Nagyfokú önállóság, határozottság, kezdeményezőkészség, gyakorlatiasság jellemez
  • Aktív angol nyelvtudással rendelkezel
  • Jó kommunikációs, problémamegoldó készséggel, támogató attitűddel rendelkezel

Amit kínálunk

  • Stabil munkalehetőség egy folyamatosan fejlődő, többgenerációs családi tulajdonú vállalatnál
  • Változatos feladatok, szakmai fejlődési lehetőség
  • Versenyképes fizetés
  • SZÉP Kártya juttatás
  • Munkábajárás támogatás 30,-Ft/km
  • Egészségmegőrző bonusz
  • Baleset- és életbiztosítás

Munkahelyi extrák

  • Zuhanyzási lehetőség
  • Kerékpártároló
  • Parkoló
  • Ingyen kávé, üdítő

Céginformáció

A BFB plus Kft. egy nemzetközileg elismert belga tulajdonban lévő, kisállateledel- gyártással és forgalmazással foglalkozó vállalatcsoport tagja, melynek Csévharaszton (Budapesttől 40 km-re délkeleti irányban) működik telephelye.

Jelentkezés módja

A „Jelentkezem” gombra kattintás után kérjük csatolja magyar nyelvű fényképes önéletrajzát.

JELENTKEZEM