Feladatok

Mire számíthatsz nálunk?
HR asszisztensként a cég szíve-lelke csapatának tagja leszel és egy több mint 500 fős vállalat HR tevékenységébe nyerhetsz betekintést. 

Hova is tartoznál?
9 fős HR csapatunkkal elhivatottan dolgozunk azon, hogy nap mint nap biztosítsuk a cég zavartalan működését a humán erőforráshoz kapcsolódó tevékenységekre vonatkozóan, és segítsünk munkavállalóinknak és egymásnak a felmerülő problémák gyors és hatékony megoldásában. 
 
A részlegen belül mindenkinek más a kvalitása, van aki a kiléptetéssel, van aki a beléptetéssel foglalkozik vagy éppen a munkaruhák kiosztásával kapcsolatos feladatokat végzi el, de mégis mindenki egyenrangú tagja a csapatunknak, ha segítségre van szükségünk, számíthatunk egymásra. Sokat dolgozunk, folyamatosak az új kihívások, de egy szuper, összetartó, vidám csapat vagyunk, ahol a cég teljes HR folyamatába bepillantást nyerhetsz!

Ami rád vár:
Nálunk csak hétköznap kell dolgoznod, 09:00-17:00 óráig vagy 8:30 – 16:30-ig választásod szerint.
Teljes munkaidőben számítunk rád!
Új építésű, modern irodánk a Cargo City-ben található, a Budapest Liszt Ferenc Nemzetközi Repülőtér Terminál II. mellett, ahová autóval és 200E jelzésű autóbusszal is érkezhetsz.

...és a hétköznapokban?
  • Meglévő munkavállalóink szerződéseit-, módosításait és egyéb munkavégzéshez szükséges dokumentumait kell elkészítened
  • Rendszeresen használod majd az Excelt, és riportokat, kimutatásokat készítesz
  • A havi bérszámfejtéshez kapcsolódó anyagok egy részének összekészítése is a feladataid között lesz (pl. bónusz és egyéb bérszámfejtéshez szükséges riportok, táblázatok, táppénzes papírok, elektronikus jelentléti ív letöltése a rendszerből stb.) Ezáltal a bérszámfejtés folyamatát és alapvető tudnivalóit is megtanulod, hogyan épül fel a bérpapír, mi mit jelent rajta és mit hogyan kell kiszámolni.
  • A munkahelyi balesetek dokumentációit te kezeled, és küldöd el a hatóságoknak
  • a munkavállalók személyi anyagáért is te felelsz, ahogyan a személyes adatokban bekövetkezett változásokért is (legyenek mindenhol átírva, mindenkinek elküldve).
  • Segíted a munkavállalóinkat azzal, hogy kitöltöd számukra a saját-és a banki munkáltatói igazolásokat
  • A végrehajtóktól származó fizetési letiltások a te kezedben lesznek, kapcsolatot tartasz az egyes végrehajtókkal, válaszleveleket küldesz, és nyomon követed a letiltások haladását, a változásokról pedig értesíted a bérszámfejtőket.
  • Képzések szervezésében is aktív szereped lesz.
  • A közösségi média tartalmaiért is te felelsz, ahol a mindennapjainkról és eseményeinkről oszthatsz meg képeket, bejegyzéseket és kibontakoztathatod a kreativitásod.
  • Ezek mellett az egyéb jellegű ad-hoc feladatok is előfordulnak, mint pldálul céges rendezvények megszervezésében / kitalálásában való aktív közreműködés vagy állásbörzén való részvétel.

Amire érdemes felkészülnöd!
Lesznek fárasztó napjaid, amikor egész nap nagy lesz a nyüzsgés, jövés-menés, viszont így legalább gyorsan telnek majd a napok!

Elvárások

Téged keresünk ha úgy gondolod, hogy:
  • Emberekkel foglalkozni izgalmas kihívás és a HR szakma változatossága motivál téged.
  • Magabiztos vagy, kitartó, és szívesen tanulsz új dolgokat.
Fontos számunkra:
  • 1-3 év HR területen szerzett tapasztalat
  • Minimum középfokú végzettség
  • Középfokú angol nyelvtudás

Amit kínálunk

...ez nekem miért jó? Kérded magadtól jogosan, a válaszunk erre íme:
  • Az új, modern irodai környezet mellett heti egyszer gyümölcs napot tartunk, hogy feltölthesd magad, és újult erővel vágj neki a munkának. Forró nyári napokon fagylalt napokkal szoktuk frissíteni magunkat, de pizza napokat is szoktunk tartani.
    Korlátlan kávé-és tea fogyasztási lehetőséggel a koffeint is szinten tudod tartani a szervezetedben, hogy megállíthatatlan legyél.
    Mindezek mellé a jó társaság is alapvető, illetve, hogy sokrétű és becsült munkádért alapbéred mellé bónuszt is adunk, 2. hónaptól cafeteriádat SZÉP kártyára utaljuk valamint 6 hónap után csatlakozhatsz a magán egészségbiztosítás programunkhoz-  melynek keretében magán egészségügyi intézményekben történő vizsgálatokat vehetsz igénybe ingyenesen. Ezen felül üzemanyag vagy BKK bérlet költségtérítést is kapsz.
  • Partner szállodáink kedvezményes szálláslehetőségekkel várják munkavállalóinkat.

Munkahelyi extrák

  • Céges étkező
  • Zuhanyzási lehetőség
  • Céges rendezvények
  • Kerékpártároló
  • Ingyen gyümölcs, nasi
  • Ingyen kávé, üdítő

Céginformáció

Céginformáció
Repülőgépek földi utaskiszolgálásával foglalkozunk, 65 országban, 300 repülőtéren vagyunk jelen. A BUD Nemzetközi Repülőtéren, egy több mint 500 fős csapattal dinamikusan növekvő vállalat vagyunk.

Munkahelyi extrák
  •  Céges étkező
  •  Kávézó
  •  Zuhanyzási lehetőség
  •  Céges rendezvények
  •  Kerékpártároló
  •  Parkoló
  •  Ingyen gyümölcs, nasi
  •  Ingyen kávé, üdítő

Jelentkezés módja

Jelentkezésed után
Amennyiben önéletrajzod alapján kiválasztásra kerülsz, úgy néhány munkanapon belül felveszi veled telefonon a kapcsolatot a toborzó kollégánk, akivel le tudod egyeztetni a személyes interjúd időpontját, melynek helyszínéül a Cargo City fog szolgálni.  Az interjún részletesen átbeszéljük a leendő feladataidat, illetve minden kérdésedre válaszolunk.


Úgy érzed, Te vagy akire várunk? Küldd el fényképes önéletrajzodat!
 

JELENTKEZEM