Milyen feladatok várnak Rád?

  • Új kollégák beléptetése
  • Béren kívüli juttatási csomagok karbantartása
  • Munkaszerződések, munkaszerződés módosítások készítése
  • Felmondások írása, kiléptetések
  • Bérszámfejtésre a dokumentumok összeállítása
  • Céges rendezvények, csapatépítők szervezése
  • Kapcsolattartás a szervezet belső munkatársaival
  • Egyéb, a vezetői munkához szükséges asszisztensi feladatok elvégzése

Te vagy a megfelelő jelölt a pozícióra, ha rendelkezel az alábbiakkal:

  • Felsőfokú végzettség 
  • 1-3 év tapasztalat HR területen multinacionális környezetben
  • Középfokú angol nyelvtudás
  • Pontos, precíz munkavégzés
  • Jó kommunikációs készség
  • Agilis, motivált, rugalmas hozzáállás
  • Tanulási kedv és hajlandóság

Mit kapsz a munkádért cserébe?

  • Versenyképes, tapasztalatnak megfelelő alapbér
  • BKV bérlet
  • 13. havi bér
  • AYCM sportpass vagy ezzel egyenértékű fizetéskiegészítés
  • Szakmai tréningek

Ha úgy érzed, ezt a pozíciót neked találták ki, ne habozz és jelentkezz magyar nyelvű szakmai önéletrajzoddal a rendszerünkön keresztül!

Cégnév: Beck and Partners Személyzeti Tanácsadó Iroda
Állás helye:
Állás-kategóriák:
Állásnév:
HASONLÓ ÁLLÁSOK
Hr asszisztens Pest megye

A toborzás-kiválasztási folyamat teljes körű kezelése a meghatározott pozíciók esetén; Álláshirdetések elkészítése, utókövetése, jelentkezők ... »

ÁLLÁS MEGTEKINTÉSE
Hr asszisztens Pest megye

havi-, valamint ad-hoc menedzsment riportok készítése a beléptetéshez szükséges adminisztráció támogatása munkakörrel kapcsolatos jogszabály-változások ... »

ÁLLÁS MEGTEKINTÉSE