Feladatok
- Munkaidő nyilvántartó software napi szintű kezelése, új belépők rögzítése a rendszerben, napi szintű anomáliák feldolgozása,
- HR nyilvántartó rendszer kezelése (SuccessFactors) napi szinten
- Egyéb általános adminisztratív, munkaügyi feladatok ellátása (beléptetési folyamat, naprakész nyilvántartások vezetése, repülőtéri belépőkártyák igénylése, munkáltatói igazolások, statisztika),
- Társosztályainkkal való együttműködés és a HR osztály támogatása
Elvárások
- Min. középfokú végzettség (előny: felsőfokú, szakirányú végzettség)
- Min. középfokú angol nyelvtudás, szóban és írásban egyaránt,
- MS office felhasználói szintű, magabiztos ismerete,
- SAP ismerete előnyt jelent
- Pontos, precíz munkavégzés,
- Jó szervező- és kommunikációs készség,
- Kedves, elfogadó személyiség, csapatmunkára alkalmas.
Amit kínálunk
- hosszútávú, stabil munkahely,
- összetartó csapat,
- nemzetközi munkakörnyezet;
- versenyképes jövedelem,
- étkezés biztosítása,
- utazási támogatás,
- jó hangulatú, pozitív légkör
Munkahelyi extrák
- Céges rendezvények
- Parkoló
- Ingyen reggeli
- Ingyen ebéd
Céginformáció
Az SSP Hungary Kft., amely a legnagyobb, vendéglátó egységeket üzemeltető cég a Liszt Ferenc Nemzetközi Repülőtéren, HR Asszisztens kollégát keres!