Pozíció leírása:
- HR osztályon felmerülő általános feladatok elvégzése
- Munkaügyi feladatok adminisztrációja
- Munkavállalók be- és kiléptetésével kapcsolatos ügyintézés, adminisztráció
- Munkaszerződések, munkaköri leírások és egyéb munkaügyi dokumentumok elkészítése, nyomon követése, iktatása
- Bérszámfejtési anyagok összekészítése, rendszerezése, ellenőrzése
- Hirdetések, önéletrajzadatbázisok kezelése, jelöltek előszűrése, toborzási folyamatban való részvétel
- Üzemorvossal, munkavédelemmel kapcsolatos feladatok teljes körű ügyintézése, kapcsolattartás szolgáltató partnerekkel
- Kimutatások, nyilvántartások elkészítése, naprakész vezetése
- Telefon és laptop flottakezelés, kapcsolódó dokumentációkezelés, ügyintézés, kapcsolattartás szolgáltató partnerekkel
- Saját pályázatokkal, bértámogatásokkal kapcsolatos ügyintézés, adminisztráció
- Céges rendezvények szervezése
Elvárások:
- HR területen szerzett 1-3 év tapasztalat
- magabiztos, felhasználói szintű MS Office (Excel, Word) ismeretek
- B kategóriás jogosítvány és vezetési tapasztalat
- Jó szervező készség, kiváló kommunikáció
- Jó kommunikációs és problémamegoldó képesség
- Megbízhatóság, diszkréció
- Önálló munkavégzés, proaktivitás
- Precíz adminisztráció
- Középszintű angol nyelvtudás
Előny:
- Ha HR tanulmányokkal rendelkezel
- Bér- és TB ügyintéző OKJ-s végzettség
- Bérszámfejtésben szerzett tapasztalat
- Jártasság a Nexon HR rendszer használatába