A HR asszisztens feladata a tanúsító iroda humán erőforrásának támogatása, a toborzási folyamatok koordinálása, a dolgozói adminisztráció kezelése, valamint a személyzeti kérdésekben való segítségnyújtás.
Feladatok és felelősségi körök
Toborzás és kiválasztás
Álláshirdetések elkészítése és közzététele különböző platformokon,
Önéletrajzok szűrése és az alkalmas jelöltek előszűrése
Interjúk szervezése és a lebonyolításban való részvétel
Kapcsolattartás a jelöltekkel a toborzási folyamat során
Referenciaellenőrzések elvégzése
Dolgozói adminisztráció
- Dolgozói adatok naprakészen tartása (pl.: jelenléti ív, betegszabadság)
- Munkaügyi dokumentumok kezelése, beleértve a munkaszerződéseket, belépési és kilépési papírokat
- Bérszámfejtési adatok előkészítése és továbbítása a pénzügyi osztálynak
- HR jelentések készítése és adatszolgáltatás különböző célokra
Munkavállalói kapcsolatok és támogatás
- Új munkavállalók beilleszkedésének támogatása és belépési folyamatok koordinálása
- Dolgozói kérdések és problémák megoldása, tanácsadás a személyzeti kérdésekben
- Tréningek és továbbképzések szervezése és nyomon követése
- Részvétel dolgozói elégedettségi felmérések szervezésében és lebonyolításában
HR projektek és kezdeményezések
- Részvétel különböző HR projektekben és fejlesztésekben
- HR politikák és eljárások kidolgozása és implementálása
- Kapcsolattartás külső partnerekkel és szolgáltatókkal
Auditorok, szakértők támogatása
- Auditori kompetenciák naprakész nyilvántartása, digitalizálása a vállalatirányítási rendszerben (saját fejlesztés),
- Auditorok, szakértők személyzeti dokumentációjának naprakész nyilvántartása,
- Kapcsolattartás az auditorokkal/szakértőkkel kompetencia és kapcsolódó dokumentumok (pl.: titoktartás, külső auditori/szakértői szerződések),
- Megfigyelő auditok koordinálása, dokumentálása, nyilvántartása,
- Személyenként az előre lépések (pl.: szakértőből à auditor) meghatározása, nyomon követése