Feladatok

A HR asszisztens feladata a tanúsító iroda humán erőforrásának támogatása, a toborzási folyamatok koordinálása, a dolgozói adminisztráció kezelése, valamint a személyzeti kérdésekben való segítségnyújtás.

Feladatok és felelősségi körök
Toborzás és kiválasztás
Álláshirdetések elkészítése és közzététele különböző platformokon,
Önéletrajzok szűrése és az alkalmas jelöltek előszűrése
Interjúk szervezése és a lebonyolításban való részvétel

Kapcsolattartás a jelöltekkel a toborzási folyamat során
Referenciaellenőrzések elvégzése

Dolgozói adminisztráció
  • Dolgozói adatok naprakészen tartása (pl.: jelenléti ív, betegszabadság)
  • Munkaügyi dokumentumok kezelése, beleértve a munkaszerződéseket, belépési és kilépési papírokat
  • Bérszámfejtési adatok előkészítése és továbbítása a pénzügyi osztálynak
  • HR jelentések készítése és adatszolgáltatás különböző célokra
Munkavállalói kapcsolatok és támogatás
  • Új munkavállalók beilleszkedésének támogatása és belépési folyamatok koordinálása
  • Dolgozói kérdések és problémák megoldása, tanácsadás a személyzeti kérdésekben
  • Tréningek és továbbképzések szervezése és nyomon követése
  • Részvétel dolgozói elégedettségi felmérések szervezésében és lebonyolításában
HR projektek és kezdeményezések
  • Részvétel különböző HR projektekben és fejlesztésekben
  • HR politikák és eljárások kidolgozása és implementálása
  • Kapcsolattartás külső partnerekkel és szolgáltatókkal
Auditorok, szakértők támogatása
  • Auditori kompetenciák naprakész nyilvántartása, digitalizálása a vállalatirányítási rendszerben (saját fejlesztés),
  • Auditorok, szakértők személyzeti dokumentációjának naprakész nyilvántartása,
  • Kapcsolattartás az auditorokkal/szakértőkkel kompetencia és kapcsolódó dokumentumok (pl.: titoktartás, külső auditori/szakértői szerződések),
  • Megfigyelő auditok koordinálása, dokumentálása, nyilvántartása,
  • Személyenként az előre lépések (pl.: szakértőből à auditor) meghatározása, nyomon követése

Elvárások

  • Legalább 2 év releváns munkatapasztalat HR asszisztensként vagy hasonló pozícióban
  • Alapos ismeretek a munkaügyi jogszabályokkal és HR folyamatokkal kapcsolatban
  • Kiváló kommunikációs és szervezési készségek
  • Proaktív, megoldásorientált szemlélet
  • Felhasználói szintű számítógépes ismeretek (MS Office)

Amit kínálunk

Megfelelő bérezés, azaz versenyképes fízetés.
Teljes munkaidős állás.
Igény esetén, a próbaidő után home office lehetőség.

Céginformáció

A MARTON Szakértő Iroda Kft. több, mint 20 éve foglalkozik irányítási rendszerek tanúsításával. Rendelkezünk a Nemzeti Akkreditáló Hatóság által kiadott akkreditációval.
Irodánk jelenleg Budaörsön található, azonban kb. 3 hónapon belül költözünk a 14. vagy 15. esetleg a 4. kerületbe. Ez attól függ, hogy hol találunk megfelelő irodát. A betanítás Budaörsön kezdődne, a folyamatos munkavégzés a költözés után az új irodában, kérem szépen ezt vegye figyelembe a jelentkezéskor.

Jelentkezés módja

A "Jelentkezem" gombra kattintás után csatolja fényképes önéletrajzát és kérem írja meg fizetési igényét is.
Amennyiben a fizetési igényét nem adja meg, sajnos nem tudunk válaszolni a jelentkezésre.

JELENTKEZEM