ATEV ZRT.

Feladatok

  • Személyi akták naprakészen tartása
  • Nyilvántartások vezetése (például: személyes adatok, munkaviszonnyal kapcsolatos adatok, információk GDPR szabályoknak megfelelően)
  • HR adatbázisok, szoftverek kezelése, a rendszerekben történő adatok rögzítése (úgymint orvosi vizsgálatok és oltások naprakész vezetése), kapcsolódó statisztikák és riportok készítése 
  • Toborzási feladatok támogatása: önéletrajzok előszűrése a meghatározott kritériumok alapján, interjúk szervezése
  • Képzéshez kapcsolódó adatok naprakész vezetése, az ahhoz kapcsolódó információk, dokumentációk bekérése a szervezet szakterületeitől
  • Foglalkozás-egészségügyi alkalmassági vizsgálatok szervezése
  • Az igazgatóság HR, bérszemfejtési és munkaügyi feladatainak támogatása

Elvárások

  • Felsőfokú szakirányú (HR) végzettség
  • Humán erőforrás területen szerzett 1-3 éves tapasztalat
  • Precizitás, kiváló kommunikációs készség
  • Kiváló problémamegoldó képesség
  • Diszkréció
  • Önállóan és csapatban is képes dolgozni, aktív támogatója a csapatnak
  • MS Office felhasználói szintű ismerete

Amit kínálunk

  • Dinamikus, támogató munkakörnyezet
  • Változatos, kihívást jelentő feladatok
  • Versenyképes jövedelem
  • Cafeteria juttatás
  • Teljesítményalapú mozgóbér
  • Fejlődési lehetőség, szakmai tréningek, oktatások, belső képzések
  • Vállalati rendezvények
Az ATEV Zrt. 1949 óta meghatározó szerepet tölt be az állati melléktermékek feldolgozásában és újrahasznosításában. A cég több mint 400 főt foglalkoztat országszerte, négy gyárban - Hódmezővásárhelyen, Solton, Mátyásdombon, és Debrecenben -, és négy gyűjtőpontban végzi tevékenységét, amely kiemelt jelentőséggel bír a közegészségügy, állategészségügy és környezetvédelem szempontjából.

Jelentkezés módja

A "jelentkezés" gombra kattintás után kérjük, hogy fizetési igényének feltüntetésével csatolja magyar nyelvű szakmai önéletrajzát.

JELENTKEZEM