• Szoros együttműködés a bérszámfejtéssel (a helyi- és az új külföldi alkalmazottak esetében is)
  • Munkaszerződések létrehozása, módosítása és megszüntetése
  • Személyi akták vezetése a GDPR rendeletnek megfelelően
  • Általános HR adminisztrációs feladatok
  • Segítségnyújtás a HS&E terület dokumentációjában
  • PTD Tracker ellenőrzése és ennek megfelelő intézkedések (megállapodások nyomon követése/megújítása/megszüntetése)
  • Irodai parkolási szerződések és a kapcsolódó fizetési folyamatok kezelése és végrehajtása
  • Toborzási tevékenységek támogatása (álláshirdetések feltöltése, kapcsolatfelvétel a jelöltekkel stb.)
  • Részvétel toborzási rendezvényeken
  • Tehetségadatbázis frissítése heti rendszerességgel
  • A HR hírlevél havi rendszerességgel történő elkészítése
  • Car fleet operatív ügyek kezelése

Elvárások:

  • 1-2 éves releváns tapasztalat, de lelkes friss diplomások jelentkezését is várjuk
  • Magabiztos angol nyelvtudás (szóban és írásban egyaránt)
  • Magabiztos windows office gyakorlati tudás 
  • Önállóan és csapatban is képes dolgozni (aktív támogatás a csapat számára)
  • Feladatorientált attitűd
  • Folyamatos tanulás/fejlődés iránti nyitottság
  • Precíz, pontos, proaktív, munkájára igényes, megbízható személyiség
  • Jó kommunikációs és szervező készség

Egyéb információ az állásról:

Partnerünk egy stabil-, nemzetközi háttérrel rendelkező FMCG vállalat, akik Magyarországon is folyamatosan növekvő termékportfólióval, megbízható márkáikkal, az ország egyik meghatározó nagyvállalataként immár több, mint három évtizede vannak jelen. Most HR csapatukba keresik lelkes kollégájukat, aki HR Asszisztensként támogató hozzájárulás lenne egy csapat- és a vállalat életéhez.

JELENTKEZEM


Cégnév: Randstad Hungary Kft.
Kapcsolattartó: <ul> <li aria-level="1">Dinamikus, változatos, támogató munkakörnyezet </li> <li aria-level="1">Foly
Állás helye:
Állás-kategóriák:
Állásnév: