KÉSZ Hotel és Konferencia Menedzsment Kft.

A Four Points by Sheraton Kecskemét Hotel és Konferencia Központ

HR asszisztens

munkakör betöltésére főállású munkavállalót keres.

A munkakör főbb követelményei, feladatok:

HR adminisztráció

  • Álláshirdetések kezelése (print, online, szálloda saját honlapján).
  • A beérkező önéletrajzok rendszerezése, azokra visszajelzés adása, részlegvezetők tájékoztatása az új jelentkezőkről.
  • Felvételi folyamatok ügyintézése.
  • A munkavállalói kilépési folyamat ügyintézése.
  • Tanulmányi szerződés / munkáltatói kötelezés / felnőttképzési szerződés / szolgáltatási szerződés megkötése előtt a finanszírozási feltételek tisztázása, a képzőintézmény tájékoztató anyaga alapján, a szerződések elkészítésében együttműködés a munkaügyi szakértő, valamint a bérszámfejtő kollégákkal és területi vezetőkkel.
  • Munkaidő nyilvántartási rendszer felügyelete (OL Munkaidő).
  • Alkalmi munkavállalói jogviszonyban dolgozók, kölcsönzött munkavállalók bejelentésének adminisztrációja.
  • Jelenléti ívek begyűjtése a részlegvezetőktől és munkavállalók bérszámfejtésének előkészítése elküldése személyügynek; bérpapírok kiadása.
  • Szabadságengedélyek vezetése.
  • Dolgozói elégedettség mérési rendszer működtetése.
  • Belső kommunikáció biztosítása, napi kapcsolattartás a részlegvezetőkkel.

 

Társadalmi felelősségvállalás - Marriott SERVE 360

  • Aktív részvétel a hotel társadalmi felelősségvállalás keretében megvalósuló projektjeiben, az arról szóló adminisztráció elvégzése.

 

A hotel munkáltatói megjelenésének erősítése

  • Állásbörzék, kiállítások, HR-tematikájú rendezvények látogatása, kapcsolatépítés és (potenciális) munkavállalói adatbázis bővítésének céljával.
  • Szakképző iskolák, diákmunka-közvetítőkkel kapcsolattartás.
  • Diák háznézések lebonyolítása.
  • Aktív részvétel a negyedéves, éves dolgozói ünnepségek előkészítésében, megszervezésében.
  • Dolgozói kedvezményrendszer működtetése.

 

Tréningezés

  • Marriott online tréning koordináció.
  • Saját osztálytermi tréningek szervezése (a brand tréningek osztálytermi változata).
  • Integrációs nap megtartása (Brand standardok).

Elvárások:

  • Szakmai legalább középfokú végzettség.
  • Rugalmasság, alkalmazkodás a piaci környezethez.
  • Jó kapcsolatteremtő készség.
  • Középfokú angol nyelvtudás.
  • Felhasználói szintű számítógépes ismeret.

 

KÉSZ Hotel és Konferencia menedzsment Kft. bemutatása:

A KÉSZ Hotel és Konferencia Menedzsment Kft. profilja szálláshely és vendéglátás szolgáltatás biztosítása a Four Points by Sheraton Hotel és Konferenciaközpontban.

 

A szálloda 2013. május 6. óta szereplője Kecskemét város turizmusának, ezzel a város kapacitása 136 szobával bővült a négycsillagos kategóriában. A hotel legfelső szintjén kialakított wellness részlegben úszómedence, jacuzzi, szaunák, gőzfürdő és fitness terem található.

 

A szálloda profilja azonban több mint a városi igényekre épült szállodáé, Magyarország egyik legmodernebb vidéki rendezvényhelyszíneként összesen 1400 m2-en egy 450 fő befogadására alkalmas 3 részre osztható Bálteremmel és 5 kisebb szekcióteremmel, egy része saját terasszal vagy tetőterasszal rendelkezik. A szálloda ideális helyszíne konferenciáknak, tréningeknek, üzleti tárgyalásoknak, esküvőknek egyaránt. A termek mindegyike a mai kor követelményeinek megfelelően internettel, audiovizuális eszközökkel felszerelt.

 

A Bistorant étterem büféreggelit biztosít, a’la carte étlapján pedig faszénen sült steak különlegességek vannak fókuszban a magyar ízek mellett.

 

A cég célkitűzése, hogy magas színvonalú szolgáltatásokat nyújtson és a vidék meghatározó konferencia szállodájaként minél gazdaságosabban működjünk a Marriott nemzetközi szállodalánc háttér támogatásával.

Állás, munka területe(i):

  • HR, Munkaügy
  • Képzés, Fejlesztés
  • HR adminisztráció
  • HR generalista, Specialista

JELENTKEZEM