KRAFT FM Kft.

Cégünk, a Kraft FM Kft., mely a hazai épületüzemeltetési piac ismert résztvevője bevásárlóközpontok, oktatási intézmények, irodaházak, energetikai, illetve ipari létesítmények és szállodák részére biztosít magas színvonalú, komplex szolgáltatást.

HR adminisztrátor

Főbb feladatok, munkák

  • jelenléti ívek ellenőrzése, munkaidő adatok rögzítése a bérszámfejtő programba​​​​​​
  • bérszámfejtés előkészítés
  • táppénzes papírokkal kapcsolatos ügyintézés
  • munkaviszony létesítésével és megszüntetésével kapcsolatos dokumentáció elkészítése
  • munkaügyi adminisztráció elvégzése (munkabérelőleg, végrehajtói letiltások, munkáltatói igazolások)

Az álláshoz tartozó elvárások

  • hasonló területen szerzett min. 1 éves tapasztalat
  • MS Office felhasználói szintű ismerete (Excel, Word, Outlook)
  • precíz, pontos munkavégzés

Az állás betöltéséhez előnyt jelent

  • bér- és TB ügyintéző végzettség
  • területet érintő jogszabályok naprakész ismerete
  • NEXON bérszámfejtő program ismerete

Amit kínálunk

  • alapbéren felül béren kívüli juttatások
  • home office lehetőség
  • bejárás támogatás 30 Ft/km
  • részvételi lehetőség szakmai képzéseken

Állás, munka területe(i):

  • HR, Munkaügy
  • HR adminisztráció

Jelentkezés módja

A "Jelentkezem" gombra kattintva küldje el szakmai önéletrajzát.

Cégnév: KRAFT FM KFT.
Állás helye:
Állás-kategóriák:
Állásnév:
FRISS HASONLÓ ÁLLÁSOK
E-MAILBEN

A "Feliratkozom" gombra kattintva elfogadja az általános biztonsági és szerződési feltételeinket.

HASONLÓ ÁLLÁSOK
HR adminisztrátor Pest megye

HR adminisztrátor, asszisztens munkakörbe keressük diák kollégáinkat a budapesti irodáinkba. Érdekel a HR, a toborzás és szívesen szereznél ... »

ÁLLÁS MEGTEKINTÉSE
HR adminisztrátor Borsod-Abaúj-Zemplén megye

Belső megváltozott munkaképességű állományhoz tartozó munkavállalókkal kapcsolatos munkaügyi feladatok ellátása Munkavállalók beléptetése, kiléptetése, ... »

ÁLLÁS MEGTEKINTÉSE