Feladatok

TÉGED KERESÜNK, HA
  • Nyitott és érdeklődő vagy, szeretsz új dolgokat tanulni, szívesen végzed a szükséges HR adminisztrációs feladatokat
  • Szeretnél HR területen tapasztalatot szerezni vagy a meglévő tudásodat tovább bővíteni
  • Szívesen segítesz a munkatársaknak és a vezetőknek HR kérdéseik megválaszolásában, ügyeik intézésében a különböző telephelyeinken
  • Munkádat pontosan, alaposan és felelősségteljesen végzed
  • Szakmai fejlődési lehetőséget keresel egy nemzetközi szolgáltató cégnél

Elvárások

 
  • HR területen (előny: HR adminisztráció) munkatapasztalat, de pályakezdők jelentkezését is várjuk
  • Munkaügyi, munkajogi alapismeretek
  • Angol nyelv legalább középszintű ismerete, írásban és szóban is
  • Magabiztos számítógépes és MS Office ismeretek
  • B kategóriás jogosítvány

Amit kínálunk

 
  • Változatos feladatok és érdekes szakmai kihívások várnak
  • Szakmai fejlődési lehetőséget és folyamatos tanulást ajánlunk
  • Jó hangulatú, energikus csapatban dolgozhatsz
  • Lehetőség nemzetközi projektekben való részvételre
  • Home Office lehetőség

Munkahelyi extrák

  • Céges rendezvények
  • Parkoló

Céginformáció

A Yusen Logistics cégcsoport tagjaként azon dolgozunk, hogy a szállítmányozási és raktározási szolgáltatásaink folyamatos fejlesztésén keresztül világszinten ismert és elismert logisztikai szolgáltató partnerré váljunk.

Munkáltatóként elkötelezettek vagyunk a szervezeti kultúra folyamatos fejlesztése iránt, ami megjelenik vállalati értékeink között is:

Committed – Connected – Creative

Jelentkezés módja

A "Jelentkezem" gombra kattintás után kérjük csatolja magyar nyelvű fényképes önéletrajzát. 

JELENTKEZEM