Feladatok

  • HR adminisztrációs és munkaügyi feladatok ellátása (személyügyi anyagok naprakészen tartása, rendszerezett kezelése)
  • Szerződéskötési folyamatok koordinációja
  • Új munkavállalók (munkaviszony és efo) adatainak összegyűjtése a bejelentéshez
  • Nyilatkozatok és szerződések előkészítése, aláíratása
  • Bérszámfejtési feladatok előkészítésében való aktív részvétel
  • Hóvégi jelenléti ívek összegyűjtése, és továbbítása bérszámfejtésre
  • Beléptetési és onboarding folyamatok támogatása
  • HR adminisztrációval kapcsolatos dokumentumok rendezése, szkennelése, másolása, postázása

Elvárások

  • Releváns végzettség (pl. tb- és bérügyintéző) és legalább 1 éves, hasonló munkakörben szerzett tapasztalat
  • MS Office 365 csomag felhasználói szintű használata
  • Munkakörhöz kapcsolódó jogszabályok naprakész ismerete
  • Magasfokú precizitás, alapos, pontos munkavégzésre való törekvés
  • Jó kommunikációs készség

Előnyt jelent

  • Novitax Webbér ismerete
  • OLM (Online Munkaidő Nyilvántartó Rendszer) ismerete

Céginformáció

A Tom Market Kft. 100%-os magyar tulajdonban lévő vállalkozás, amely kisbolthálózatát franchise rendszerben működteti.
A cég 2008-as alapítása óta a hálózatba tartozó üzletek és szerződött franchise partnereink száma évről évre növekszik. 2019 óta már több, mint 140 bolttal, összesen 12 magyarországi megyében vagyunk jelen.

Jelentkezés módja

A "Jelentkezem" gombra kattintva kérjük küldje el szakmai önéletrajzát. 

JELENTKEZEM