Feladatok:
-
Garanciafolyamatok kezelése és havi költségjelentés készítése,
-
Előzetes engedélyek és igények feldolgozása, rendszeradminisztráció,
-
Kampányok, kiterjesztett garancia és szervizszerződések támogatása,
-
Első vonalbeli elszámolások és munkadíjak nyilvántartása,
-
Szabályzatok készítése, fordítása és KPI-k nyomon követése,
-
Partnerekkel és belső csapatokkal való kapcsolattartás,
-
Részvétel megbeszéléseken, folyamatok támogatása,
-
Adminisztratív támogatás az aftersales területen.
Elvárások:
-
Főiskolai vagy egyetemi végzettség,
-
Min. 5 év tapasztalat aftersales területen vagy 3 év garancia területen műszaki iparágban,
-
Min. 3 év csapatvezetési vagy koordinációs tapasztalat,
-
Alapvető műszaki ismeretek,
-
Tárgyalóképes angol nyelvtudás szóban és írásban egyaránt,
-
Precíz, rendszerszemléletű munkavégzés és jó kommunikációs készség.
Előnyök:
Amit kínálnak:
-
Stabil, támogató vállalati kultúra.
-
Kultúrált, összetartó munkakörnyezet.
-
Fejlődési és szakmai együttműködési lehetőség.
Munkavégzés helye: Budapesti agglomeráció
Munkaidő: Hétfőtől péntekig, napi 8 óra
Amennyiben a lehetőség felkeltette érdeklődését, küldje el magyar és angol nyelvű szakmai pályázatát a "JELENTKEZÉS" gombra kattintva.
"Legyen Ön az ügyfelek biztos pontja, hiszen náluk a garancia több, mint ígéret."