Értékesítés támogató munkatárs

Pest megye
  • értékesítést végző kolléga mindennapi munkájának támogatása
  • ajánlatok készítése, kezelése, rögzítése CRM rendszerben
  • adminisztratív feladatok ellátása
  • ügyfélszolgálatos kolléga támogatása
  • marketing csapat munkájának támogatása: felületek fejlesztése, prospektusok kiadása
  • közbeszerzési tenderekben történő részvétel lehetősége

 

Elvárások:

  • 1-2 év tapasztalat adminisztratív vagy ügyfélszolgálati pozícióban
  • hasonló munkakörben, feladatokban szerzett tapasztalat előny
  • stabil társalgási szintű angol nyelvtudás szóban és írásban
  • magabiztos Excel ismeretek
  • kiváló kommunikációs készségek
  • kiváló problémamegoldó és együttműködési készség

 

 

Egyéb információ az állásról:

Energetikai megoldásokkal foglalkozó partnerünk, bővülő irodájába keres Értékesítés támogató munkatársat. Ha szereted a változatos feladatokat, rendelkezel releváns tapasztalatokkal és szívesen dolgozol egy dinamikus, de mégis családias környezetben, akkor ez a lehetőség neked szól!

JELENTKEZEM


Cégnév: Randstad Hungary Kft.
Kapcsolattartó: <p>Mit ajánlunk:</p> <ul> <li style="font-weight: 400;" aria-level="1"><span style="font-weight: 400
Állás helye: