Feladatok:
•Service Desk jegyek menedzselése, adminisztrálása
•Felhasználói igények követése és kiszolgálása (napi eszközkiadások)
•Riportok készítése IT vezetőnek (Service Desk, szoftver/licensz és hardver riportok)
•Eszköz beszerzés menedzselése, és adminisztrálása; IT vezető támogatása a beszerzésekben
•IT eszköz menedzsment:
oIT eszköz leltár adatbázis naprakészen tartása
oHibás eszközök szervízelése; ügyintézés, adminisztrálás
oIT eszköz selejtezés kezelése, adminisztrálása
oIT eszköz menedzsment gépcsere házirend alapján
•IT számlák menedzselése, adminisztrálása
•SAP Role mátrix, jogosultság lista karbantartása
•SAP felhasználói problémák adminisztrálása (Topdesk, JIRA, Solman rendszerekben)
•Oktatási anyagok készítése, karbantartása (Colossyan AI)
•ISO27001 és NIS2 hatálya alá eső információ biztonsággal kapcsolatos dokumentumok (50+) naprakészen tartása