
Diákmunka - HR Adminisztrációs Gyakornok (139)
Feladatok:
•adminisztráció (különböző listák vezetése, ellenőrzése)
•új belépőkkel kapcsolatos teendőkben segédkezés (belépő anyagok összekészítése, folyamat nyomon követése)
•adatkonszolidáció
•ad hoc teendők (a munkavállalók nagyon leleményesek és sokan vannak, így rengeteg különböző kérdés merül fel)
Elvárások:
•Van aktív hallagatói jogviszonyod
•Jó érzéssel tölt el egy szép, átlátható Excel tábla vagy tökélesen rendezett mapparendszer
•Csapatjátékos vagy, de nem riadsz vissza az önálló munkavégzéstől sem
•A HR világában képzeled el a karrierutad
Amit kínálunk:
(Egyéb)
•Munkaidő: heti legalább 20-25 óra, rugalmas beosztásban
•Munkavégzés helye: Budapest, 13. kerület
•Céges laptopot és telefont biztosítunk
Bérezés:
1800 HUF/hour
Egyéb információ
Energetikai és automatizálási digitális megoldásokat biztosítunk a hatékonyság és a fenntarthatóság érdekében. A világ vezető energetikai technológiáit, a valós idejű automatizálást, a szoftvereket és szolgáltatásokat az otthonok, épületek, adatközpontok, infrastruktúrák és iparágak számára elérhető integrált megoldásokba egyesítjük. Elkötelezettek vagyunk az alapértékeink mellett: #fenntarthatóság #innováció #egyenlőség.
Ha precíz vagy, jól kommunikálsz, emellett nem áll távol tőled, hogy monotonabb adminisztratív feladatokat végezz, jelentkezz a HR Services csapatunkba! Nálunk lehetőséged nyílik betekintést nyerni egy komplex szervezet HR működésébe és bővíteni szakmai ismereteidet. Kölcsönös szimpátia esetén pedig hosszútávú karrierlehetőségek is várnak rád.
Állás, munka területe(i):
- HR, Munkaügy
- HR adminisztráció
