Csatlakozz hozzánk, mint Customer Care Specialist, ahol a mindennapok izgalmas kihívásai várnak rád egy dinamikus csapatban, akik mindent megtesznek a vásárlói élmény javításáért, így munkáddal közvetlen hatást gyakorolhatsz cégünk eredményeire, és a jövőben bevezetett új megoldások kidolgozásában is főszerepet játszol.
Előnyt jelent az akik jelenleg nem rendelkeznek munkaviszonnyal, és gyorsan készek új kihívásokba kezdeni.
- Kapcsolatfelvétel az ügyfelekkel telefonon, e-mailben, chat-en vagy akár a közösségi médiában – bárhol is keresnek minket, te leszel az, aki segít!
- Kezeld a panaszokat és kéréseket profin, nyújts mindig naprakész infókat a Kifli termékeiről és szolgáltatásairól úgy, hogy mindenki mosolyogva tegye le a telefont.
- Kimenő hívások? Simán! Tartsd a kapcsolatot partnereinkkel és ügyfeleinkkel.
- Adj tanácsokat, segíts ügyfeleinknek eligazodni a Kifli világában, legyen szó termékekről, szolgáltatásokról vagy folyamatokról.
- Számlázással, fizetéssel és pénzügyi tranzakciókkal kapcsolatos kérdések megoldása? Ez is a te tereped lesz!
Fontos információk a munkarendről:
4 műszakos munkarend (6:00-14:30, 7:00-15:30, 10:00-18:30, 14:30-23:00).
Home office lehetőség nincs.
Havonta 1 szabad hétvége áll rendelkezésre, míg a többi szabadnap bármelyik másik napra eshet.