MAGIC-NUMBER Kft.

Főbb feladatok, munkák:

    • Bérszámfejtéssel kapcsolatos feladatok ellátása (adatgyűjtés, számfejtés, feldolgozás, ellenőrzés)
    • Törvényi szabályozások, változások nyomon követése
    • Munkaviszony létesítésével, megszüntetésével kapcsolatos ügyintézés
    • TB kifizetőhelyi feladatok teljeskörű ellátása (táppénz számfejtések, adatszolgáltatások)

Az álláshoz tartozó elvárások:

    • Önálló munkavégzés
    • Legalább 3 éves szakmai tapasztalat
    • Középfokú SZAKMAI szakirányú végzettség
    • Felhasználói szintű számítógépes ismeretek (MS Office ismeret)
    • Kiváló kommunikációs, információ-átadási készség
    • Precizitás, megbízhatóság

Az állás betöltéséhez előnyt jelent:

    • Rlb, Kulcs-Soft Bér program ismerete

Amit kínálunk:

    • Stabil munkahelyi háttér
    • Kellemes munkakörnyezet
    • Versenyképes fizetés
    • Szakmai fejlődési lehetőség

Állás, munka területe(i):

  • HR, Munkaügy
  • Bérszámfejtés, TB ügyintézés
  • Teljes munkaidő
  • Részmunkaidő 6 óra

Szükséges tapasztalat:

  • 3-5 év szakmai tapasztalat

Szükséges nyelvtudás:

  • Nem igényel nyelvtudást

Munkavégzés helye:

1043 Budapest

Jelentkezés az állásra:

Fényképes Önéletrajzot fizetési igény megjelölésével emailben várunk.

HASONLÓ ÁLLÁSOK
Hr munkatárs Jászfényszaru

Adminisztrációs feladatok ellátásaKülföldi munkavállalók vízum ügyintézéseTársosztályok munkájának támogatásaHr menedzser munkájának támogatásaToborzási ... »

ÁLLÁS MEGTEKINTÉSE
HR Specialista Budapest

Fontos számunkra, hogy a szenvedélyed legyen a kiválasztás, interjúzás, mert a munkakörhöz tartozó feladatok közel 50%- át teszi ... »

ÁLLÁS MEGTEKINTÉSE