content-header

Főbb feladatok, munkák

  • Teljes körű bérszámfejtés és társadalombiztosítási ügyintézési feladatok ellátása;
  • Adó- és statisztikai jelentések (NAV, KSH) elkészítése;
  • TB-befizetésekkel és kapcsolódó adatszolgáltatások ellátása;
  • Nyugdíj- és egészségbiztosítási pénztárak felé történő adatszolgáltatás;
  • Munkavállalói nyilvántartások naprakészen tartása;
  • Munkaügyi adminisztráció (beléptetés, kiléptetés, igazolások, letiltások);
  • Munkáltatói igazolások kiállítása, letiltások kezelése;
  • A jogszabályok, előírások és belső szabályzatok betartása.

Az álláshoz tartozó elvárások

  • BSc diploma (preferáltan: gazdálkodási, pénzügyi, emberi erőforrás menedzsment);
  • 3 - 5 év releváns szakmai tapasztalat (bér- és társadalombiztosítási ügyintéző terület);
  • NEXON bérszámfejtő szoftver ismerete;
  • Alapszintű angol nyelvtudás;
  • Különféle juttatási és bérszámfejtési folyamatban szerzett tapasztalat;
  • Munkaügyi jogszabályok, előírások és szabályok naprakész ismerete.

Amit kínálunk

  • Versenyképes fizetés és juttatási csomag;
  • Szakmai fejlődési lehetőség;
  • Nagyvállalati háttér, multikulturális munkakörnyezet;
  • Stabilitás, hosszútávú karrierlehetőség.
  • Munkába járás támogatása.

Céginfo

Hajdú-Bihar vármegyei, folyamatosan és dinamikusan fejlődő gyártó partnerünk részére bérszámfejtő munkatársat keresünk az alábbi feladatok ellátására.

Ha magabiztosan kezeled a NEXON bérszámfejtő rendszert, precíz vagy, és fontos számodra, hogy a munkádnak valódi hatása legyen, akkor partnercégünknél a helyed!

Jelentkezés módja

Kérjük, pályázatát a jelentkezem gombra kattintva küldje el.

JELENTKEZEM