Feladatok

  • Munka törvénykönyve hatálya alá tartozó munkavállalók teljes körű bérszámfejtése;
  • Társadalombiztosítási ügyintézés ellátása;
  • Munkavállalók belépő és kilépő dokumentációjának kezelése, jogviszonyváltozások rögzítése;
  • Támogatások személyi jellegű költségének elszámolása;
  • Természetbeni juttatások nyilvántartása és kezelése;
  • Munkavállalók munkaügyi és TB kérdéseinek megválaszolása;
  • Munkaügyi kimutatások, riportok és adatszolgáltatások készítése.

Elvárások

  • Legalább középfokú végzettség (pénzügyi, számviteli vagy HR szakirány előnyt jelent);
  • Bérszámfejtő és TB ügyintéző képesítés;
  • Minimum 2-3 év releváns szakmai tapasztalat;
  • Naprakész ismeretek a munkaügyi, adó- és társadalombiztosítási jogszabályok terén;
  • Precíz, felelősségteljes és önálló munkavégzés;
  • Felhasználói szintű számítógépes ismeretek (MS Office, különösen Excel).

Előnyt jelent

  • Nexon bérszámfejtő szoftver ismerete.

Amit kínálunk

  • Határozatlan idejű, teljes munkaidős szerződést;
  • Hosszú távú, stabil munkalehetőség;
  • Versenyképes jövedelem és Cafetéria csomag;
  • Szakmai fejlődési lehetőség, továbbképzések;
  • Korrekt, támogató munkakörnyezet;
  • Budapest XIII. kerületi, jól megközelíthető irodai munkavégzés.

Jelentkezés módja

Jelentkezni a "Jelentkezem" gombra kattintva tud. Kérjük, jelentkezéséhez csatolja a bérigényét feltüntető, részletes szakmai önéletrajzát.

JELENTKEZEM