Fenntarthatósággal és komplex hulladékgazdálkodással foglalkozó cégcsoportunk megközelítőleg ötven fő alkalmazottjának és alkalmi dolgozójának munkaügyi és bérszámfejtési feladatainak elvégzése.
Az irodavezetővel és a könyvelővel együttműködve irodai adminisztratív teendők elvégzése.
A pozíció rész, vagy teljes munkaidős, napi 6-8 órában végezhető.
Feladataid:
- Dolgozók törzsadatainak rögzítése, változások nyomon követése
- Munkaszerződések nyilvántartása, iktatása
- Dolgozókhoz kapcsolódó egyéb dokumentáció kezelése
- Alkalmi dolgozóknál napi jelenlét rögzítése, társosztállyal együttműködve
- EFO bejelentések kezelése NAV felé
- Szerződéses dolgozóknál szabadság, táppénz egyéb távollétek nyilvántartása
- Levonások, munkabér előlegek, bónuszok rögzítése
- Számfejtés előkészítése, futtatása
- Közreműködés a bérfeladásban, egyeztetések támogatása
- EFO-s dolgozók kifizetésének dokumentálása
- Szállítói számlák, szerződések adminisztrációja
- Könyveléssel aktív kapcsolattartás
- Egyéb adminisztratív teendők