Feladatok

Fenntarthatósággal és komplex hulladékgazdálkodással foglalkozó cégcsoportunk megközelítőleg ötven fő alkalmazottjának és alkalmi dolgozójának munkaügyi és bérszámfejtési feladatainak elvégzése.
Az irodavezetővel és a könyvelővel együttműködve irodai adminisztratív teendők elvégzése.

A pozíció rész, vagy teljes munkaidős, napi 6-8 órában végezhető.

Feladataid:
  • Dolgozók törzsadatainak rögzítése, változások nyomon követése
  • Munkaszerződések nyilvántartása, iktatása
  • Dolgozókhoz kapcsolódó egyéb dokumentáció kezelése
  • Alkalmi dolgozóknál napi jelenlét rögzítése, társosztállyal együttműködve
  • EFO bejelentések kezelése NAV felé
  • Szerződéses dolgozóknál szabadság, táppénz egyéb távollétek nyilvántartása
  • Levonások, munkabér előlegek, bónuszok rögzítése
  • Számfejtés előkészítése, futtatása
  • Közreműködés a bérfeladásban, egyeztetések támogatása
  • EFO-s dolgozók kifizetésének dokumentálása
  • Szállítói számlák, szerződések adminisztrációja
  • Könyveléssel aktív kapcsolattartás
  • Egyéb adminisztratív teendők

Elvárások

Téged keresünk, ha:
  • Szakirányú középfokú vagy kereskedelmi / gazdasági jellegű felsőfokú végzettséggel rendelkezel
  • Elsők számodra a közösen lefektetett célok határidőre történő elvégzése
  • Jól, proaktívan és hatékonyan kommunikálsz
  • Rendszerszemléletű gondolkodással bírsz, a napi szinten felmerülő nehézségekben a kihívást látod
  • Jól tudsz és szeretsz csapatban dolgozni
  • Precízen dolgozol, odafigyelsz a pontos adminisztrációra
  • Természetes számodra a rádbízott adatok bizalmas kezelése
  • Együttműködő és szolgáltató attitűddel vesz részt a szervezet munkájában
  • Fontos számodra a fenntarthatóság és társadalmi felelősségvállalás
  • Magabiztos alap számítástechnikai ismeretek (Office 365)

Előnyt jelent

  • Bérszámfejtő programok ismerete
  • Hasonló munkakörben (pénzügyi adminisztráció, bérszámfejtés) szerzett 1-3 éves tapasztalat
  • Rugalmasság, terhelhetőség, önállóság

Amit kínálunk

Amiért érdemes minket választanod:
  • Stabil és kiszámítható munkahely: Határozatlan idejű, teljes vagy akár részmunkaidős álláslehetőség egy évről-évre növekedő, megbízható munkahelyen, kellemes munkakörnyezetben
  • Képzés és fejlődés: Tanulási lehetőséget biztosítunk a mindennapokban és az egyénedre és személyes céljaidra szabott szakmai / kommunikációs képzések keretein belül
  • Innováció: Csapatunk folyamatosan keresi a fejlődési lehetőségeket és szakmai innovációkat, ami érdekessé és változatossá teszi a munkádat
  • Piacképes juttatáscsomag: A munkabér mellett utazási támogatást és eredménycentrikus juttatás kiegészítést nyújtunk, ami Téged és a teljes csapatot is motiválja.
  • Fiatalos és rugalmas csapat: Energikus, fiatalos csapatunkba garantáltan be tudsz illeszkedni!

Céginformáció

Környezetvédelmi szemléletformálással, komplex hulladékgazdálkodási rendszerek kialakításával és üzemeltetésével foglalkozó, folyamatosan fejlődő cégcégcsoport. A munkavégzés helye tömegközlekedéssel is jól megközelíthető, Budapest, XI. kerületében található.

Jelentkezés módja

A Jelentkezem gombra kattintás után kérlek csatold önéletrajzod és esetleg a motivációs leveled!

JELENTKEZEM