content-header

Cégünkről

Felelősségteljes munka egy barátságos, támogató csapatban – nemzetközi háttérrel, zöldövezeti nyugalomban.

 

Ha már idén szeretnéd eldönteni, hogy jövőre hol építed tovább a karriered, akkor itt az ideje lépni.

 

A bérszámfejtési szolgáltatás nálunk stabil, jól szervezett back office funkció, amelyet a HR Admin csapat támogat. A HR Admin előkészíti a számfejtéshez szükséges adatokat, így te szakmailag fókuszált, tiszta környezetben dolgozhatsz. Folyamatosan fejlesztjük a működésünket – átgondolt folyamatfejlesztéssel, automatizációkkal és modern digitális eszközökre támaszkodva.

Miért lehet neked izgalmas ez a lehetőség?

  • Modern, automatizált HR és bérszámfejtési környezet, AI-alapú workflow-kkal
  • Kertvárosi iroda, ingyenes parkolás
  • Támogató csapatkultúra, szoros együttműködés és támogatás a HR csapattól
  • Stabil, kiszámítható szakmai közeg, szakmai fejlődési lehetőség
  • Tanulmányi szabadság releváns végzettség esetén
  • Laptop, mobil
  • Heti 2 nap home office
  • Átfogó szakmai támogatást biztosítunk – a PKF Academy képzéseitől a technológiai workshopokig – hogy naprakész tudással fejleszthesd a szakmai portfóliódat.

Csapatunk tagjaként az alábbi feladatokban számítunk Rád:

  • Teljes körű magyar bérszámfejtés havi és hóközi szinten
  • Adóbevallásokhoz szükséges béradatok összeállítása
  • TB ügyintézés, változások kezelése
  • Kilépő–belépő folyamatok bér oldalának teljes körű kezelése
  • Riportok és kimutatások készítése (Excel + rendszerek)
  • Jogszabályváltozások követése és előrejelzése a HR felé
  • KSH és MNB adatszolgáltatásokhoz szükséges béradatok előkészítése
  • Bérszámfejtési ellenőrzések, belső kontrollok működtetése
  • Rendszerszintű gondolkodás: HR–bér–pénzügy folyamatok összekapcsolása
  • Aktívan részt vehetsz a bérszámfejtési workflow-k fejlesztésében, és az AI által támogatott modern eszközök használatában.

Mikor érdemes erre a lehetőségre jelentkezned?

  • Nem ragaszkodsz a régi működésmódokhoz, hanem nyitott vagy az átgondolt fejlesztésekre és a hatékonyabb megoldásokra
  • Jól kezeled a standardizált folyamatokat és SLA-kat
  • Szeretsz tiszta, átlátható működésben dolgozni
  • Könnyen adaptálódsz új HRIS vagy bérszámfejtő rendszerekhez
  • Proaktívan követed és jelzed a jogszabályi és határidő változásokat
  • Együttműködő partnerként tekintesz a HR admin csapatra – ez nálunk kulcskompetencia
  • Rendelkezel bérszámfejtő és TB ügyintéző szakképesítéssel
  • Minimum 5 év teljes körű bérszámfejtési gyakorlatod van – ideális esetben több cég vagy multiügyfél-környezet
  • Magabiztosan használsz bérszámfejtési rendszert, otthonosan mozogsz digitális környezetben
  • Fontos számodra a pontosság, a jogszabályok követése és a határidők fegyelmezett tartása
  • Vállalod a szakmai döntéseidet és felelősen kezeled a rád bízott folyamatokat.

 

Előnyök:

  • Számviteli vagy pénzügyi adminisztrációs háttér
  • Alapszintű angol nyelvtudás

Munkahelyi extrák

  • Parkoló

JELENTKEZEM