Feladatok

  • Be- és kiléptetéshez kapcsolódó bérügyviteli feladatok ellátása
  • Bérszámfejtés és a kapcsolódó adatszolgáltatások elkészítése
  • Cafeteria juttatások elszámolása
  • Banki utalások elkészítése
  • Személyügyi adatok karbantartása
  • Havi adó- és járulékbevallások elkészítése
  • Kapcsolattartás ügyfeleinkkel
  • Riportok készítése

Elvárások

  • Minimum középfokú szakirányú végzettséggel és releváns szakmai tapasztalattal rendelkezik
  • Magabiztos office ismerete van, és erős excel gyakorlati tudása
  • Nyitott az új ismeretekre, hajlandó és képes tanulni
  • Hatékonyan végzi a munkáját és szereti a kihívásokat
  • Szeret és tud csapatban dolgozni

Előnyt jelent

  • NEXON bérprogram ismerete

Amit kínálunk

  • székesfehérvári munkavégzés heti 2 nap home office lehetőséggel
  • Versenyképes fizetés
  • Fejlődési lehetőség
  • Kiváló csapat
  • Modern munkakörülmények

Munkahelyi extrák

  • Céges étkező
  • Céges rendezvények
  • Kutyabarát

Céginformáció

Cégünk 2006 óta van jelen a piacon és kiszervezett bérszámfejtéssel foglalkozik. Partnereink számának folyamatos növekedése miatt, saját székesfehérvári irodánkba keressük a megfelelő jelöltet.

Jelentkezés módja

A „Jelentkezem” gombra kattintás után kérjük csatolja magyar nyelvű fényképes önéletrajzát .

JELENTKEZEM