A pozícióban a következő feladatokért leszel felelős:
-
Személyi- és munkaügyi nyilvántartások naprakész kezelése
-
Bérelszámolás, bérszámfejtés, ezzel kapcsolatos utalások előkészítése (utalási fájl, listák lekérése)
-
Teljes körű kifizetőhelyi TB ügyintézés
-
Betegállományok, ellátások számfejtése, TB határozatok meghozatala
-
Béren kívüli juttatás intézése, havi elszámolása
-
Munkaviszony létesítésével, megszüntetésével kapcsolatos ügyintézés, munkáltatói és egyéb igazolások kiállítása, részvétel munkaügyi nyilvántartások vezetésében
-
Adó- és járulékbevallás a vonatkozó jogszabályok alkalmazásával
-
Adatszolgáltatások (KSH, NAV, NEAK)
-
Személyi ügyekkel/költségekkel kapcsolatos kimutatások készítése
-
Egyéb munkaügyi ügyintézés, kapcsolattartás
Ideális jelölt vagy ha rendelkezel:
-
Középfokú végzettséggel, bér-és tb ügyintéző bizonyítvánnyal (szükséges)
-
Legalább 3 éves tb ügyintézői tapasztalattal
-
Felhasználói szintű számítógépes ismeretekkel (MS Office), illetve RLB/Babér programok ismeretével
Előnyként tekint rá partnerünk, ha:
-
Van mérlegképes könyvelői végzettséged és tapasztalatod
-
Rendelkezel felsőfokú végzettséggel
Amit kínálnak:
-
Pozíció felelősségi köréhez igazított bérsáv
-
Fejlődési lehetőség
-
Lap top és mobiltelefon
-
Továbbképzési lehetőség
Egyéb információk:
-
Munkaidő: 8 órás munkarend, heti 2 nap home office lehetőséggel
-
Lokáció: IX. kerületben a Lurdy bevásárlóközpont mögött
Amennyiben magadra ismertél és szeretnéd Partnerünk jó hírnevét öregbíteni, akkor töltsd fel önéletrajzodat a "Jelentkezés" gombra kattintva!