Feladatok

  • Bérszámfejtés: jelenléti adatok feldolgozása a bérprogramban, levonások kezelése, bérutalások előkészítése.
  • Munkaügyi adminisztráció: személyi adatok rögzítése, karbantartása, személyi kartonok vezetése.
  • Szerződés- és munkavállalói ügyintézés: munkaszerződések és módosítások készítése, szabadságkoordináció, különféle megállapodások és juttatások adminisztrálása.
  • Adatszolgáltatás és jelentések készítése: hivatalos szervek felé adatszolgáltatás, NAV-bevallások, kontrolling jelentések összeállítása.
  • Nyugdíjügyintézés: igazolások készítése a nyugdíjmegállapításhoz, hivatalos megkeresések kezelése.
  • Béren kívüli juttatások kezelése: SZÉP-kártya ügyintézés, juttatások bevallása.
  • Zárási feladatokban részvétel: adószámla egyeztetések, főkönyvi egyeztetések, mérlegmellékletek elkészítése.
  • Egyéb adminisztráció: üdülési beosztások kezelése, foglalkozás-egészségügyi feladatok, védőeszközök biztosítása.

Elvárások

  • Bér és TB ügyintézői végzettség
  • Legalább 3 éves releváns szakmai tapasztalat
  • Naprakész kifizetőhelyet és bérszámfejtést érintő adózási és jogszabályi ismeretek
  • MS Office felhasználói szintű ismerete
  • Kiváló problémamegoldó képesség és precíz munkavégzés

Amit kínálunk

  • Stabil és hosszú távú munkalehetőség
  • Versenyképes juttatási csomag
  • Szakmai fejlődési lehetőség és támogatás
  • Továbbképzési lehetőségek
  • Barátságos, támogató munkakörnyezet

Jelentkezés módja

fényképes önéletrajzzal

JELENTKEZEM