Alapkezelő partnerünk megbízásából keresünk tapasztalt Back Office Vezetőt, aki magas szintű szakértelemmel, rendszerszemlélettel és vezetői attitűddel képes támogatni a Társaság működését.
Ha otthonosan mozogsz a befektetési alapkezelés világában, szereted a komplex feladatokat és szívesen alakítod a folyamatokat, várjuk jelentkezésed!
Feladatok
A Back Office Vezető a Társaság működésének egyik kulcsfigurája, aki az alábbi területekért felel:
- A teljes back office terület szakmai és operatív irányítása, tevékenységek irányítása, koordinálása, feladatok rendszerezése és kiadása
- A befektetési alapok adminisztrációjának és nyilvántartásainak felügyelete, beleértve a befektetésekhez kapcsolódó dokumentációt és jelentéseket
- Kötelező jelentések és adatszolgáltatások koordinálása és ellenőrzése hatóságok, befektetők és tulajdonosok felé (pl. MNB, MFB)
- Szabályzatok karbantartása és frissítése, részvétel új alapok indításának előkészítésében, külsős jogi és szakmai területekkel való egyeztetés
- A vezetői testületek (Igazgatóság, Felügyelő Bizottság) üléseinek előkészítése, napirendek, dokumentumok összeállítása, jegyzőkönyvvezetés
- Könyvvizsgálatok, kontrolling és pénzügyi kimutatások támogatása, valamint belső pénzügyi feladatok, likviditásmenedzsment és tőkelehívások lebonyolítása
- Kiszervezett szolgáltatókkal és társterületekkel való operatív együttműködés, különösen compliance, kockázatkezelés, IT, könyvelés és könyvvizsgálat terén
- Ingatlanalap-kezeléshez kapcsolódó adminisztratív feladatok koordinálása, szerződések kezelése, NAVÉ-számítások ellenőrzése, leltározás szervezése és a GDPR-DPO feladatok ellátása.