B2B Partner Koordinátor

Pest megye

Feladatok

  • A szerződéses és ügyfélkapcsolati folyamatok adminisztratív támogatása (MNB dokumentáció, nyilvántartásbavétel/törlés)
  • Ügyfél onboarding és számlányitási folyamatok támogatása, koordinálása (szabályzatok ismertetése, ellenőrzése, határidők kezelése)
  • Belső képzések, oktatások, tudásmegosztási folyamatok támogatása
  • Pénzügyi termékek ismerete és ismertetése
  • CRM rendszer moduljainak bemutatása, felhasználók támogatása
  • Az adminisztratív és operatív működéshez kapcsolódó napi feladatok ellátása, folyamatos kapcsolattartás a partnerekkel, szolgáltatókkal
  • Hatással lehetsz az üzletág működésre, fejlődésére, ha vannak új ötleteid, elképzeléseid, szívesen meghallgatjuk őket!

Elvárások

  • Felsőfokú végzettség (preferált: jogi, gazdasági)
  • Precizitás, rendszerszemlélet, logikus gondolkodás
  • Jó kommunikációs készség és ügyfélorientált hozzáállás
  • Legalább alapfokú angol nyelvtudás

Előnyt jelent

  • 1-3 év tapasztalat hasonló munkakörben
  • Pénzügyi szektorban szerzett tapasztalat, MNB folyamatok ismerete

Amit kínálunk

Stabil céges háttér
Versenyképes fizetés
Innovatív és folyamatosan növekvő szervezet
Érdekes feladatok, fejlődési lehetőség
Home Office lehetőség

Munkahelyi extrák

  • Kutyabarát
  • Masszázs

Céginformáció

A Concorde Értékpapír Zrt. több mint 30 éve meghatározó szereplője a hazai pénzügyi szektornak. Piacvezető független befektetési szolgáltatóként olyan szakmai környezetet alakítottunk ki, ahol a minőség, a gondolkodás szabadsága és az ügyfélközpontúság nem csupán értékek, hanem a napi működés alapjai.

Jelentkezés módja

Amennyiben magadra ismersz a leírásban és szívesen dolgoznál egy szakmailag elismert, támogató környezetben, kattints a jelentkezés gombra, csatold az önéletrajzodat, valamint motivációs leveledet (mely tartalmazza a szakmai tapasztalatoddal kapcsolatos legfontosabb tudnivalókat, személyes szakmai motivációdat és a fizetési igényedet).

JELENTKEZEM