Csatlakozz hozzánk és légy részese egy innovatív csapatnak!

Feladatok

  • Ügyfélkapcsolatok építése és fenntartása a maximális elégedettség érdekében.
  • Minőségi problémák kezelése: hibás akkumulátorok izolálása, válogatása és az érintett felelősök azonnali értesítése.
  • Akkumulátoralkalmazások előkészítése (cellától a modulig), összeszerelés, szétszerelés és tesztelés, valamint az eredmények kiértékelése és bemutatása.
  • Az akkumulátorhasználat nyomon követése, vészhelyzetek önálló kezelése, valamint a minőségi problémák összegzése.
  • Minőségi problémák kivizsgálása és gyökérok-elemzések elvégzése (8D, 5 Why, Ishikawa-diagram, FMEA).
  • Javítások koordinálása és felügyelete a logisztikai központokban és partnereknél.
  • Kiemelkedő fejlődési lehetőségek, képzések, rotációs programok és számos munkavállalói kedvezmény vár rád az EVE-nél!

Elvárások

  • Villamosmérnöki, gépészmérnöki vagy hasonló műszaki végzettség, illetve releváns tapasztalat műszaki ügyfélszolgálati területen.
  • Magas szintű angol nyelvtudás szóban és írásban.
  • Belföldi és nemzetközi utazási hajlandóság.
  • Csapatjátékos hozzáállás és hatékony együttműködés.
  • Kiváló tárgyalási és prezentációs készség.
  • Képesség a határidők betartására és az önálló munkavégzésre.
  • Magas szintű kapcsolatépítési és interperszonális készségek.

Előny

  • Kiváló problémamegoldó képesség és analitikus gondolkodás.
  • Szoftveres, elektronikai és elektromechanikai rendszerek hibáinak gyors felismerése és megoldása.
  • Magas szintű prezentációs és kommunikációs készség.

Ha szereted a kihívásokat és egy dinamikus, fejlődési lehetőségekkel teli környezetben dolgoznál, várjuk jelentkezésed a "Jelentkezem" gombra kattintva.

JELENTKEZEM