Üzleti megoldások szakértő

Pest megye
MVM Services Zrt.

A több mint 18 ezer munkavállalót foglalkoztató MVM csoport a hazai energetikai szolgáltatások minden területén jelen van, hogy Magyarország energiaellátása folyamatos és biztonságos legyen.


Az MVM Services Zrt. elsődleges célja az MVM Csoport társaságok meglévő belső szolgáltatás igényeinek magas színvonalú, transzparens, rugalmas és hatékony biztosítása a csoportszintű stratégiával összhangban.


A több mint 40 tagvállalatunk részére 10 szolgáltatási szakterületen nyújtott közel 50 szolgáltatással, társaságunk a cégcsoport legváltozatosabb, -létszámát tekintve pedig a legnagyobb- belső szolgáltatója.


Üzleti megoldások szakértő

Feladatok

  • Ügyféloldal üzleti megoldások megvalósításának szakértői támogatása.
  • Új üzleti terület növekedését támogató projektekben részvétel.
  • Üzleti megoldások monitorozása és fejlesztése.
  • Aktív együttműködés és szakmai támogatás nyújtása a Cégcsoport non-core leányvállalatai számára.
  • Új üzleti megoldások megvalósításának támogatása, koordinációja.
  • Támogatás, koordináció és kontroll biztosítása a tagvállalatok üzleti tervezéséhez, valamint a kontrolling és riportálási folyamatokhoz.
  • Tagvállalati kezdeményezések, energiahatékonysági és az új üzleti területi növekedésre fókuszáló projektek megvalósulásának figyelemmel kísérése.
  • Javaslatok megfogalmazása az eredményesség érdekébe.
  • Projekttapasztalatok elemzése, megosztása.
  • Új megoldások, szerződéses konstrukciók, termékek/szolgáltatások kialakításához fejlesztési feladatok előkészítése.
  • Energiahatékonysági projektportfolióhoz kapcsolódó projektekben részvétel valamint a felmerülő kihívások, akadályok Cégcsoportba történő becsatornázása, kezelése projektkoordinációval.
  • Ügyfélkapcsolati tagvállalatok működéséhez kapcsolódó projektjeiben szakértői részvétel.

Amit kérünk

  • Felsőfokú gazdasági végzettség (előnyt jelent a közgazdasági és jogi végzettség együttes megléte)
  • Legalább 5 év releváns szakterületi munkatapasztalat és/ vagy ekvivalens szaktudás
  • Projektmenedzsmentben szerzett minimum 1-2 éves tapasztalat
  • Üzletfejlesztési, stratégiai projektek koordinációjában szerzett tapasztalat
  • Magabiztos felhasználói számítógépes ismeretek (Excel, Word, PowerPoint)
  • Megbízható angol nyelvtudás, írásban és szóban egyaránt
  • Kiváló kommunikációs, kapcsolatteremtési, együttműködési készség
  • Fejlett strukturálási, problémamegoldási képesség
  • Kiemelkedő elemző és logikai készség
  • Gyors tanulásra, szakmai fejlődésre való képesség
  • Önálló munkavégzésre és csapatmunkára való alkalmasság
  • Az eredményre és a folyamatok véghezvitelére történő fókuszálás
  • Megbízhatóság, rugalmasság, kreativitás

Miért jó nálunk dolgozni?

  • Mert egy sikeres, biztos, stabil munkahelyet kínálunk
  • Mert kihívásokkal teli, felelősségteljes feladatok várnak
  • Mert egy jó hangulatú, dinamikus csapat tagja lehetsz
  • Mert a munka változatos, de persze vannak benne rutin feladatok is
  • Mert a fejlődési lehetőségek száma végtelen

Állás, munka területe(i):

  • Üzleti támogató központok
  • Projektmenedzsment

JELENTKEZEM