Process Solutions Kft.

Toborzási specialista

Csatlakozz erős szakmai és humán fókusszal működő HR csapatunkhoz egy piacvezető számviteli és bérszámfejtési szolgáltatónál! Nálunk lehetőséged nyílik dinamikus környezetben dolgozni, valamint lelkes, ügyfélközpontú hozzáállásoddal hozzájárulni a legjobb tehetségek megtalálásához és bevonzásához. Ha szívesen dolgozol a toborzási folyamat minden lépésén, koordinálsz egyetemi együttműködéseket és fontos számodra a szakmai fejlődés, akkor ez a pozíció tökéletes számodra.

Mit jelent Toborzási specialistának lenni nálunk?

Toborzási szakemberként kulcsszerepet játszol abban, hogy vállalatunkhoz a megfelelő tehetségek csatlakozzanak, és gördülékenyen menjen a toborzási folyamat. Feladataid közé tartozik az álláshirdetések előkészítése és közzététele, a jelentkezések előszűrése és adminisztrációja, valamint a kapcsolattartás a pályázókkal a teljes kiválasztási folyamat során. Részt veszel online tesztek és interjúk szervezésében, interjúk lebonyolításában. Támogatod az új munkatársak integrációját, segítve őket a beilleszkedésben és az első lépések megtételében.

A csapattal szorosan együttműködve folyamatosan figyelemmel kíséred a toborzási folyamatokat, biztosítva a pontosságot és a hatékonyságot. Elkészíted a szükséges toborzási riportokat a vezetőség számára. Kapcsolatot tartasz toborzási szolgáltató partnereinkkel és a felsőoktatási partnereinkkel, továbbá koordinálod a felsőoktatási eseményeket.

Kik vagyunk mi?

Kedves leendő csapattagunk!
Ismerj meg minket jobban:
1999-ben, az Arthur Andersen Business Process Outsourcing (BPO) divíziójaként alakultunk Magyarországon és azóta független szolgáltatóként dinamikusan és gyorsan bővülő könyvelési és bérszámfejtési üzletágat működtetünk az európai régióban, ahol jelenleg közel 500 kollégánkkal rendkívül változatos, félezer ügyfélnél is nagyobb portfóliót látunk el. A világ legjelentősebb nemzetközi nagyvállalatai közül számos vállalatot tudhatunk ügyfeleink között, úgy, mint például a Coca-Cola, a BMW, vagy a Morgan Stanley.

Az élet nálunk

  • Nyakkendő vagy rövidnadrág?
    Home office-ban mindkettő előfordul, az irodában viszont a laza üzleti viseletet preferáljuk.
  • Erre nagyon büszkék vagyunk:
    Vállalatunk 2006 óta piacvezető. Ha komolyan szeretnél szakmailag fejlődni, akkor nálunk a helyed, itt a legjobbat hozzuk ki belőled.
  • Tea vagy kávé?
    Fiatalos, összetartó közösséget építünk, így a csapattal mindegyik verhetetlen!

Amit kollégáink a legjobban szeretnek

  • Hibrid munkavégzés – „Élethelyzetedhez igazítjuk munkakörülményeidet.”
  • Egymás tisztelete – „Partnerként kezeljük egymást”
  • Személyes fejlődés – „Szakmai és személyes fejlesztés – Egyértelmű karrierút”
  • Felelős vezetők – „Rendszeres vezetői beszélgetés és visszajelzés

A munkavégzés részletei

  • Hibrid munkavégzés, ha szereted a változatosságot
    Lehetőséged van 5 napból 3 nap otthoni munkavégzésre és 2 nap irodai munkavégzésre.
  • Rugalmas munkaidő
    A munkaidőd nálunk rugalmas, mi a PS-nél egymáshoz is alkalmazkodunk

Tulajdonságok, amiket értékelünk

  • Pozitív hozzáállás
  • Közösségi szellem
  • Humor
  • Lelkiismeretesség
  • Elfogadás
  • Proaktivitás
  • Precizitás

Hogy szólhatnak bele az alkalmazottak a cég életébe?

  • Belső hírportál – Programajánlókkal, interjúkkal, videókkal és aktualitásokkal. Akár Te is szerkesztővé válhatsz.
  • Kötetlen StepUp beszélgetések - Havonta a feletteseddel, a terveidről, céljaidról vagy bármiről, ami foglalkoztat.
  • Innovation Box - ahol az ötleteidet szívesen fogadjuk és Veled együtt valósítjuk meg.
  • Csapat meetingek - Fontos számunkra a szakmai egyeztetés és a rendszeres kapcsolódás a többiekkel.
  • Elkötelezettség mérések – rendszeresen megkérdezzük kollégáink véleményét és a visszajelzések alapján alakítjuk környezetünket, folyamatainkat.
  • Kérdőívek – Glamour Party vagy kerti sütögetés? Te dönthetted el, hiszen Veled közösen szervezzük a céges programokat. Minden szavazatod és ötleted számít.
  • Open Office – nem zárkózunk be, csapatod tagjai, ahogy a vezetőid is mindig rendelkezésedre állnak.

Ezt várjuk Tőled

  • Végzettség és nyelvtudás 
    • Gazdasági vagy HR területen szerzett felsőfokú végzettség
    • Magabiztos írásbeli és szóbeli angol nyelvtudás
  • Tapasztalat
    • 2 év toborzásban szerzett tapasztalat
    • Előny a multinacionális környezetben szerzett tapasztalat
  • Készségek
    • Ügyfélközpontú, lendületes hozzáállás
    • Magabiztos Excel ismeret
    • Kiváló kommunikációs és kapcsolatteremtő készség
    • Erős szervezőkészség
    • Kreativitás

Munkatársaink véleménye

  • Katkó Boglárka, Experienced Senior:
    „A PS-nél egy fiatalos és lendületes csapat tagja lehetek, akikkel a szabadidőmet is szívesen töltöm.”
  • Gál-Paragi Mária, Manager:
    „Gyakornokként kezdtem, majd két és fél év leforgása alatt senior pozícióba kerültem. Sokat dolgoztam, rengeteget tanultam, fejlődtem és nagyszerű érzés, hogy elismerik a teljesítményem.”
  • Sebestyén Richárd, Marketing Expert:
    „Nagyon élvezem azt, hogy itt tényleg önmagam lehetek és olyasmivel foglalkozhatok, ami valóban az én utam.”

Juttatások

  • Jóllét
    • SZÉP kártya |Egészségbiztosítás |Csapatépítő programok |Közösségi autó használat | Referral program |StepUp program
  • Képzések
    • Szakmai és készségfejlesztő képzések, tréningek, folyamatos szakmai fejlődési lehetőség.
  • Eszközök
    • Céges telefon, laptop, Home Office munkavégzéshez: monitor, monitor állvány, egér, billentyűzet

Jelentkezés módja

A pályázati anyagban szereplő személyes adatok kezeléséről bővebben honlapunkon tájékozódhatsz.

Állás, munka területe(i):

  • HR, Munkaügy
  • Toborzás, Kiválasztás

JELENTKEZEM