Titkársági asszisztens

Pest megye

Feladatok

  • A vezérigazgató munkájának hatékony és teljes körű támogatása.
  • Az üzleti naptár vezetése, határidők nyomon követése. Levelezések önálló lebonyolítása, különböző szakmai anyagok előkészítése.
  • Utazások, megbeszélések, találkozók szervezése, az ezekhez szükséges információk és dokumentáció biztosítása.
  • Érkező vendégek és beérkező telefonok fogadása, klasszikus asszisztensi feladatok ellátása.
  • Szerződések előkészítése, nyilvántartások, iktatások kezelése, nyomon követése.
  • A kiadott feladatok koordinációja, a feladatok teljesítésével kapcsolatos információk összegzése.
  • Az iroda operatív működésének biztosítása.
  • Partnerekkel, munkatársakkal való kapcsolattartás.

Elvárások

  • középiskolai végzettség
  • felhasználó szintű számítógép-kezelői ismeretek (Office)
  • tárgyalóképes, magabiztos angol nyelvtudás szóban és írásban
  • esetenként túlóra és hétvégi rendelkezésre állás vállalása
  • hasonló munkakörben szerzett tapasztalat előny
  • kiváló szervezőkészség
  • nagy munkabírás, terhelhetőség
  • jó kapcsolatteremtő, lényeglátó-, problémamegoldó képesség
  • kiemelt kommunikációs képesség szóban és írásban

Előnyt jelent

  • nagyfokú precizitás, önállóság és üzleti szemlélet
  • gyors- és gépírói tudás és gyakorlat előny
  • ügyviteli/ügyintéző titkár OKJ bizonyítvány vagy irodai asszisztens OKJ bizonyítvány megléte előny

Amit kínálunk

  • pozíciónak megfelelő juttatás
  • határozatlan idejű és hosszú távú munkaviszony
  • idegen nyelv használata
  • lehetőség az év végi prémiumra
  • céges laptop és telefon
  • csapatépítő rendezvények
  • ingyenes parkolási lehetőség

 

Munkavégzés helye: Budapest IX. kerület

Munkahelyi extrák

  • Céges rendezvények
  • Parkoló

JELENTKEZEM