Fejlesztői háttérrel keresel új kihívásokat, ahol a kódolás helyett az ügyfélkezelésben kamatoztatnád a tapasztalataidat?
Csapatjátékos vagy, és jó a szervezőkészséged?
Szeretnél nemzetközi projekteken dolgozni, ahol az ügyfélkezelést is gyakorolhatod? Ha a fentiekre
igennel válaszoltál, olvass tovább!
Technical Account Manager munkatársat keresünk csapatunkhoz. Ebben a szerepkörben a meglévő ügyfeleink technikai igényeinek megértéséért, új üzleti lehetőségek kialakításáért és elégedettségéért leszel felelős. Termékünk szakértőjeként mutatod be annak működését, javaslatot teszel az optimális használatára, válaszolsz az ügyfél technikai kérdéseire, és szorosan együttműködsz a termékfejlesztő, Technical Support és Sales csapatokkal.
Ebben a pozícióban nemzetközi környezetben fejlesztheted
technológiai,
projektmenedzsment,
ügyfélkommunikációs és
prezentációs készségeidet.
Ehhez minden feltételt biztosítunk!
Így néz ki egy napod:- Összegyűjtöd és megérted az ügyfelek igényeit és visszajelzéseit, amiket közvetítesz a termékfejlesztő csapat felé.
- Előkészíted és menedzseled a termékintegrációs projekteket a technikai csapatunkkal és az ügyféllel.
- Az ügyfél-onboarding folyamatát segíted, a szoftverünk használatának és technikai hátterének ismertetésével.
- Fenntartod és építed az ügyfélkapcsolatainkat.
- Elsődleges kapcsolattartóként közreműködsz, és elősegíted az ügyfeleink üzleti céljainak elérését.
- Rendszeresen készítesz jelentéseket és bemutatod a termékünk újdonságait.