Támogatás és adminisztráció koordinátor

Pest megye

Feladatok

  • részvétel az üzletág tervezési és beszámolási feladataiban az üzletág szakmai vezetőivel együttműködésben
  • naturália tervek elkészítése, egyeztetése a Megrendelőkkel
  • részvétel a várható tervek készítésével kapcsolatos feladatokban, terv-tény elemzések készítésében, továbbá az utókalkuláció folyamatában az üzletágat érintő feladatokban
  • az üzletágra vonatkozó tervek egyeztetése a szakmai szervezetekkel, a teljesülésük nyomon követése, ellenőrzése
  • részt vesz az üzletágra vonatkozó szolgáltatói szerződések (SLA-k) összeállításában, egyeztetésében
  • részt vesz a szolgáltatási szerződések Megrendelőkkel történő gazdasági szempontú egyeztetésében, valamint a szolgáltatási szerződés keretében nyújtott tevékenységek üzletági szintű árkalkulációjában
  • részt vesz az üzletági szintű szolgáltatási szerződésben szereplő KPI mutatók határidőre való elkészítésében
  • részt vesz az üzletág tevékenységéhez kapcsolódó számlák kezelésében, ellenőrzésében, a könyvelésnél az önköltség-számítási folyamatoknak megfelelően, folyamatosan egyeztetve a szakmai szervezetekkel
  • az egyes szervezeti egységek számára háttérinformációk biztosítása
  • statisztikai jelentésekhez adatszolgáltatás biztosítása, statisztikai kimutatások készítése

Elvárások

  • gazdasági diploma
  • MS Office programok magas szintű ismerete, kiemelten magas szintű Excel tudás
  • 5 év szakmai gyakorlat
  • minimum 1 év koordinátori tapasztalat
     

Tulajdonságok, melyek számunkra fontosak

  • szolgáltatói szemléletű írásbeli és szóbeli kommunikáció
  • hatékony konfliktuskezelés
  • szakmai magabiztosság
  • stressztűrő készség

Előnyt jelent

  • SAP ismeret

Amit kínálunk

  • támogató munkahelyi légkör
  • barátságos csapat
  • rugalmas munkaidő
  • a bruttó munkabér 4%-ának megfelelő összegű önkéntes nyugdíjpénztári támogatás havonta
  • bruttó 6.016,- Ft/hó önkéntes egészségpénztári tagdíj-kiegészítés munkabérből való legalább nettó 2.000,- Ft/hó tagdíj levonása esetén
  • vasúti utazási igazolvány biztosítása (szabályozás szerinti hozzátartozók részére is)
  • vállalati országbérlet kedvezményes vásárlása munkavállalóink részére

Céginformáció

A Beszerzési, környezetvédelmi és szállítási üzletág szolgáltatás menedzsment szervezetének feladata a Beszerzési, környezetvédelmi és szállítási üzletág szolgáltatási folyamatainak kialakításához és fejlesztéséhez kapcsolódó feladatok összefogása, valamint üzletági kontrolling feladatok ellátása, a terv-tény költségelemzések és üzleti tervkészítésen keresztül.

Szívesen lennél csapatunk tagja? Várjuk jelentkezésedet!

JELENTKEZEM