Folyamatos kommunikáció a szálloda többi részlegeivel a hatékony munkavégzés érdekében,
Zárások lebonyolítása
Általános adminisztráció
Elvárások
Legalább középfokú végzettség,
Magabiztos kommunikációképes angol nyelvtudás,
Vendégorientált szemlélet, kiváló kommunikációs és problémamegoldó készség,
Megnyerő fellépés, ápolt megjelenés,
Megbízhatóság, rugalmasság, önállóság,
Stabil számítógépes ismeret,
Váltott műszak, 12 órás munkavégzés vállalása.
Előnyt jelent
Egyéb nyelvek ismerete,
Felsőfokú végzettség.
Recepciós munkakörben szerzett tapasztalat
Hostware program ismerete.
Idegenforgalmi ismeretek
Amit kínálunk
Kellemes munkahelyi légkör, lendületes csapat,
Modern munkakörnyezet,
Tudásával és tapasztalatával arányos, versenyképes fizetés (alapbér+szervízdíj+pótlékok),
Stabil, biztos háttér,
Hosszú távú munkalehetőség,
Fejlődési és továbblépési lehetőség,
Térítésmentes személyzeti étkezés.
Munkahelyi extrák
Céges étkező
Kerékpártároló
Parkoló
Sportolási lehetőség
Céginformáció
A Golden Hotel Golden Palace Göd új, 4 csillagosr szállodája, prémium szolgáltatásokkal. Elhivatott csapatunkkal és minőségi szolgáltatásainkkal célunk, hogy minden, nálunk megszálló vendég egyedi élményekkel gazdagodva, elégedetten térjen haza otthonába.
Jelentkezés módja
Legyen részese egy új kihívásnak és csatlakozzon hozzánk elküldve önéletrajzát.