A következő feladatokban számítanak Rád:
  • Ügyfelek kezelése telefonon és e-mailben, új ügyfelek felkutatása (hideghívások)
  • Időpontok egyeztetése az értékesítési kollégák számára, CRM rendszer naprakész vezetése
  • Ajánlatok és megrendelések előkészítése, kiküldése és nyomon követése
  • Riportok, kimutatások és értékesítési dokumentumok összeállítása
  • Szerződések előkészítése, ellenőrzése, archiválása, számlázási és adminisztratív feladatok ellátása
  • Okmányirodai ügyintézés (gépjármű-átírás, finanszírozási dokumentumok)
  • Együttműködés a társosztályokkal (logisztika, pénzügy, marketing), közjegyzői bejegyzések intézése
Pozíció betöltésének feltételei:
  • Legalább középfokú végzettség 
  • Legalább 1-3 éves tapasztalat értékesítést támogató munkakörben 
  • Kommunikációképes angol nyelvtudás (belső vállalati kommunikáció, leányvállalatokkal történő kapcsolattartás, gyártókkal való egyeztetés stb.)
  • MS Office magas szintű ismerete (kiemelten Excel), CRM rendszerek használatában szerzett jártasság
Előnyt jelent:
  • Gazdasági vagy kereskedelmi területen szerzett végzettség 
Amit Partnerünk kínál:
  • Tapasztalati szintnek megfelelő alapbér
  • Cafeteria (havi nettó 30.000 Ft SZÉP Kártya)
Munkavégzés helye:
  • Budapest, 12. kerület (a MOM Park közelében)
Munkaidő:
  • Hétfőtől péntekig 8:30 - 17:00 
Amennyiben érdekel a pozíció, küldd el frissített önéletrajzodat a „Jelentkezés” gombra kattintva!

JELENTKEZEM