A következő feladatokban számítanak Rád:
-
Ügyfelek kezelése telefonon és e-mailben, új ügyfelek felkutatása (hideghívások)
-
Időpontok egyeztetése az értékesítési kollégák számára, CRM rendszer naprakész vezetése
-
Ajánlatok és megrendelések előkészítése, kiküldése és nyomon követése
-
Riportok, kimutatások és értékesítési dokumentumok összeállítása
-
Szerződések előkészítése, ellenőrzése, archiválása, számlázási és adminisztratív feladatok ellátása
-
Okmányirodai ügyintézés (gépjármű-átírás, finanszírozási dokumentumok)
-
Együttműködés a társosztályokkal (logisztika, pénzügy, marketing), közjegyzői bejegyzések intézése
Pozíció betöltésének feltételei:
-
Legalább középfokú végzettség
-
Legalább 1-3 éves tapasztalat értékesítést támogató munkakörben
-
Kommunikációképes angol nyelvtudás (belső vállalati kommunikáció, leányvállalatokkal történő kapcsolattartás, gyártókkal való egyeztetés stb.)
-
MS Office magas szintű ismerete (kiemelten Excel), CRM rendszerek használatában szerzett jártasság
Előnyt jelent:
-
Gazdasági vagy kereskedelmi területen szerzett végzettség
Amit Partnerünk kínál:
-
Tapasztalati szintnek megfelelő alapbér
-
Cafeteria (havi nettó 30.000 Ft SZÉP Kártya)
Munkavégzés helye:
-
Budapest, 12. kerület (a MOM Park közelében)
Munkaidő:
-
Hétfőtől péntekig 8:30 - 17:00
Amennyiben érdekel a pozíció, küldd el frissített önéletrajzodat a „Jelentkezés” gombra kattintva!