Pénzügyi ügyintéző

Pest megye

Feladatok

  • Importőri számlák és szállítólevelek kezelése
  • Gépjárművekhez kapcsolódó utólagos jóváírások nyilvántartása, reklamálása
  • Szállítási sérült autók belső adminisztrációja
  • Értékesítési belső folyamatok támogatása, ellenőrzése
  • Folyószámlák kezelése, egyeztetések, kompenzálások
  • Havi számlázás
  • Bejövő számlák rögzítése, ellenőrzése
  • Egyéb adminisztratív feladatok ellátása

Elvárások

  • Hasonló munkakörben szerzett releváns tapasztalat
  • Pénzügyi végzettség
  • Magabiztos Excel ismeret
  • Precizitás, igényes, önálló és csapatban történő munkavégzés
  • Megbízhatóság
  • Ügyfélközpontú beállítottság

Előnyt jelent

  • Vállalatirányítási rendszer használata
  • Autókereskedelemmel foglalkozó cégnél szerezett tapasztalat

Amit kínálunk

  • Azonnali munkakezdés, hosszútávú, biztos munkalehetőség
  • Határozatlan idejű munkaszerződés
  • Stabil vállalati háttér és fiatalos csapat
  • Segítség a rendszerek megismerésében, megtanulásában
  • Rendezett irodai környezet
  • Kiszámítható munkaidő H-P 8:00-17:00-ig
  • Támogatjuk a bejárásodat

Munkahelyi extrák

  • Céges étkező
  • Céges rendezvények
  • Parkoló

Céginformáció

Az Autócentrum Szabó Kft. immár 30 éve áll ügyfelei szolgálatában, a minőségi autókereskedelmet képviselve. Cégcsoportunk 17 márka hivatalos forgalmazója és márka szervizeként, a minőségi szolgáltatás környezetét teremti meg partnerei részére.
Amennyiben szeretnéd szakmai tudásodat barátságos munkahelyi légkörben, egy profi csapat tagjaként kamatoztatni, légy aktív részese sikereinknek és jelentkezz hozzánk.

Jelentkezés módja

Amennyiben hirdetésünk felkeltette érdeklődésed és örömmel csatlakoznál egy elkötelezett csapathoz, várjuk jelentkezésed! Jelentkezni a lenti „Jelentkezem” gomb megnyomásával tudsz.

JELENTKEZEM