Céginformáció
Partnerünk egy 30 éve működő, országos hálózattal rendelkező, magyar tulajdonú létesítménygazdálkodási cégcsoport — stabil háttérrel és barátságos csapattal várnak az alábbi pozícióba:
Feladatok
Pénzügyi egyeztetéseket vevőkkel és szállítókkal, Pénzügyi kimutatásokat, nyilvántartásokat készíteni és vezetni, Kintlévőség kezelést támogatni, fizetési felszólítókat készíteni, Utalási listákat összeállítani, banki programban rögzíteni, Egyéb pénzügyi és adminisztrációs feladatokat végezni.
Elvárások
Pénzügyi vagy számviteli középfokú végzettség, Magabiztos Microsoft Office-tudás, Segítőkész, nyitott és rugalmas hozzáállás, Önállóságod és csapatszellem, Precizitásod és problémamegoldó készség.
Amit kínálunk
Változatos, önállóságot igénylő feladatok, Szakmai fejlődési lehetőség és támogatás, Korrekt fizetés és stabil, hosszú távú munkahely, Könnyen megközelíthető irodaház Zuglóban, Heti 1 home office lehetőség (próbaidő után), 8,5 órás munkaidő és valódi munka–magánélet egyensúly, Azonnali kezdési lehetőség.
Előnyt jelent
1–2 év tapasztalat hasonló munkakörben.
Jelentkezés módja
Küldd el fényképes, fizetési igénnyel ellátott önéletrajzodat a „Jelentkezem” gombon keresztül – és csatlakozz!