Termékmenedzserek, figyelem!
Olyan eltökélt
Kábel-vezeték termékmenedzsert várunk a Daniella Villamosság jól prosperáló csapatába Debrecenben, aki vállvetve masírozna velünk a közös célok felé.
Megsúgom "négyszemközt", miért szeretnek igazából az emberek nálunk dolgozni!
Két fő okból:
- Mert a Daniella emberileg sosem lett „multis”, ahol a kollégák csak arctalan fogaskerekek – itt minden csapat egy brigád és család is egyben. És ez ritkajó érzés!
- …mégis a multi minden előnyével jár: stabil, korrekt, hatékony munkahely, ahol mindig van elég forrás, feladat és lehetőség. És így csodás belevágni a napba minden reggel!
A to-do-listád:Termékkínálat és beszerzés menedzsment
- A kábel-vezeték termékkategória portfóliójának kialakítása és folyamatos frissítése a beszerzéssel szorosan együttműködve
- Beszállítók kiválasztása, tárgyalások lebonyolítása, szerződések koordinálása
- Projekt-készletszintek optimalizálása a kereslet és az értékesítési célok figyelembevételével
- Új termékek bevezetésének koordinálása a piaci igények és beszállítói lehetőségek alapján
2. Piacelemzés és versenyképesség biztosítása
- Folyamatos piackutatás végzése a legmegfelelőbb terméket és vételárak megtalálása érdekében
- Új beszállítók és partnerek felkutatása és bevezetése a céges kapcsolati rendszerbe
- A termékkínálat versenyképességének biztosítása az árképzési stratégia kidolgozásával
- Részvétel a beszállítói és iparági rendezvényeken a piaci információk és kapcsolatok naprakészen tartása érdekében
- Projektmunkák elemzése, gyártói és beszállítói statisztikák készítése
- Világpiaci árfolyamok folyamatos szkennelése és szükség esetén stratégiai lépések meghozása
3. Társosztályok támogatása, ügyfélkapcsolatok ápolása
- Értékesítési csapat támogatása műszaki és termékismereti kérdésekben, később oktatási tréningeken való részvétel
- Együttműködés az értékesítőkkel az ügyféligények kiszolgálásában és egyedi ajánlatok kialakításában
- Nagyobb projektekhez kapcsolódó ajánlatadások menedzselése
- Beszerzéssel és logisztikával történő szoros együttműködés, egymás folyamatos támogatása a napi munkavégzésben
4. Marketing és promóciós tevékenységek
- Katalógusok, műszaki adatlapok és egyéb dokumentációk beszerzése ügyfél igényeknek megfelelően
- Akciók, promóciók és kampányok tervezése a marketing csapattal közösen
- Vállalatirányítási rendszerben történő cikkcsoport karbantartása, mely a webshop-ra is felkerül
5. Minőségbiztosítás és ügyféligények kezelése
- Ügyfél-visszajelzések gyűjtése és azok alapján a termékportfólió fejlesztése
- Garanciális és minőségi problémák kezelése, reklamációk intézése a beszállítókkal és a társosztályos kollégákkal együttműködve
- Szoros kapcsolat a beszállítókkal a folyamatos minőség és szállítási hatékonyság biztosítása érdekében
- Ügyfelektől érkező visszárus igényekről való döntéshozatal