IT Support Specialist – First Line Support

Pest megye

Feladatok

• IT szolgáltatási incidensek és kérések első szintű kezelése e-mailen, telefonon vagy más csatornán keresztül
• Incidensek adminisztrálása Ticketing Systemben
• Ügyfélrendszerekhez való hozzáférés kezelése, login adatbázis karbantartása
Rendszerállapot-ellenőrzések és diagnosztikai vizsgálatok elvégzése
Rendszernaplók letöltése
• Összetettebb problémák továbbítása a megfelelő támogató csapatokhoz
• Tudásmegosztás és tapasztalatcsere a csapattal
• Jegyek felülvizsgálata, dokumentálása és rendszeres riportok készítése

Elvárások

• Rugalmasság
• Erős problémamegoldó és kommunikációs készség
Magas szintű angol nyelvtudás szóban és írásban
• Szenvedély a technológia iránt, akár IT tapasztalat nélkül is
Ügyfélközpontú szemlélet

Előnyt jelent

• IT területen szerzett korábbi tapasztalat
• Ügyfélszolgálati vagy technikai támogatási háttér

Amit kínálunk

• Stabil, hosszú távú munkalehetőség egy nemzetközi vállalatnál
Modern és innovatív technológiai környezet
Folyamatos szakmai fejlődési lehetőség, tréningek és mentorálás
Támogató és dinamikus csapat kiváló munkakörnyezettel
Munkavégzéshez szükséges eszközök biztosítása (laptop, mobiltelefon)
AYCM sporttámogatás

Munkahelyi extrák

  • Céges rendezvények

JELENTKEZEM