Feladatok
• IT szolgáltatási incidensek és kérések első szintű kezelése e-mailen, telefonon vagy más csatornán keresztül
• Incidensek adminisztrálása Ticketing Systemben
• Ügyfélrendszerekhez való hozzáférés kezelése, login adatbázis karbantartása
• Rendszerállapot-ellenőrzések és diagnosztikai vizsgálatok elvégzése
• Rendszernaplók letöltése
• Összetettebb problémák továbbítása a megfelelő támogató csapatokhoz
• Tudásmegosztás és tapasztalatcsere a csapattal
• Jegyek felülvizsgálata, dokumentálása és rendszeres riportok készítése
Elvárások
• Rugalmasság
• Erős problémamegoldó és kommunikációs készség
• Magas szintű angol nyelvtudás szóban és írásban
• Szenvedély a technológia iránt, akár IT tapasztalat nélkül is
• Ügyfélközpontú szemlélet
Előnyt jelent
• IT területen szerzett korábbi tapasztalat
• Ügyfélszolgálati vagy technikai támogatási háttér
Amit kínálunk
• Stabil, hosszú távú munkalehetőség egy nemzetközi vállalatnál
• Modern és innovatív technológiai környezet
• Folyamatos szakmai fejlődési lehetőség, tréningek és mentorálás
• Támogató és dinamikus csapat kiváló munkakörnyezettel
• Munkavégzéshez szükséges eszközök biztosítása (laptop, mobiltelefon)
• AYCM sporttámogatás