- munkaerő kölcsönző cégekkel való aktív kapcsolattartás
- toborzás-kiválasztási feladatok koordinálása fizikai és szellemi területre
- onboarding- új kollégák integrálásában való részvétel
- belépő alap oktatások megtartása
- képzési terv készítése, képzések megszervezése, együttműködés a társosztályokkal a speciális képzési igények megszervezésében
- munkaeszközök, munkaruhák nyilvántartása
- dolgozói teljesítmény értékelő rendszer adminisztratív felügyelete
- bérszámfejtés
- valamely HR folyamat működtetése és optimalizálása (belépéstől kezdődően a munkaviszony megszüntetéséig)
- dolgozóknak átadott eszközök, munkaruhák nyilvántartása
- gyártáshoz nem kapcsolódó rezsianyagok beszerzése
- egyéb irodavezetői és adminisztratív teendők ellátása
Elvárások:
- főiskolai végzettség
- bérszámfejtő képesítés
- legalább 2-5 év releváns szakmai tapasztalat
- jogszabályok naprakész ismerete
- MS Office magbiztos ismerete
- proaktivitás
- önálló munkavégzésre való képesség
- szervezett, hatékony munkavégzés
Előnyt jelent a kiválasztás során:
- TB ügyintézői végzettség
- Nexon program ismerete
Egyéb információ az állásról:
Szívesen lennél 'első HR-es' egy kb. 150 fős KKV-nál? Szívesen foglalkoznál a napi teendőkön kívül egyes HR folyamatok optimalizálásával? Ha az előző kérdésekre 'IGEN' volt a válaszod, akkor várjuk jelentkezésed!