munkaerő kölcsönző cégekkel való aktív kapcsolattartás

onboarding folyamat támogatása

új kollégák integrálásában való részvétel

képzések tervezése és megszervezése

egyes HR folyamatok működtetése, optimalizálása

bérszámfejtés

egyéb irodavezetői feladatok ellátása

egyéb adminisztratív feladatok ellátása:

teljesítményértékelés adminisztratív támogatása

munkaeszközök, munkaruhák nyilvántartása

Elvárások:

minimum középfokú végzettség

bérügyintéző végzettség megléte

legalább 2-5 év hasonló területen szerzett szakmai tapasztalat

bérszámfejtésben szerzett releváns szakmai tapasztalat

MS Office magbiztos ismerete

naprakész munkajogi ismeretek


amire még szükséged lesz a pozíció betöltéséhez...

proaktivitás

ügyfélközpontúság

szervezett, hatákony munkavégzés


előnyt jelent a kiválasztás során:

felsőfokú végzettség

TB ügyintéző végzettség

Nexon program ismerete

Egyéb információ az állásról:

Fontos számodra, hogy kihívást jelentő feladatokkal találkozz nap mint nap? Szívesen kamatoztatnád az eddig megszerzett tudásod egy 120-150 fős vállalatnál, s járulnál hozzá a jövőbeli sikereikhez? Könnyen megtalálod a hangot különböző területen és pozícióban dolgozó emberekkel? Ha az előző kérdésekre 'IGEN' volt a válaszod, s úgy gondolod, hogy megfelelsz a követelményeknek, akkor várjuk jelentkezésed budapesti partnerünkhöz HR Specialista pozícióba!

Cégnév: Randstad Hungary Kft.
Kapcsolattartó: <p>fejlődési lehetőség</p><p>képzéseken való részvételi lehetőség</p><p>HR folyamatok optimalizálásá
Állás helye:
Állás-kategóriák:
Állásnév:
HASONLÓ ÁLLÁSOK