Miskolc a te helyed

Globális HR Operations Support csapatunkba keressük új munkatársunkat HR Specialista munkakörbe határozott idejű szerződéssel. Csapatunk az NI európai és amerikai irodáit támogatja széleskörűen, kapcsolatot tart a munkavállalókkal és vezetőkkel, együttműködik HR Business Partnerekkel, kompenzációs szakértőkkel és toborzókkal, valamint egyéb a vállalaton belüli támogató szervezetekkel. Munkatársaink részt vesznek új folyamatok kialakításában és üzemeltetésében, azok folyamatos fejlesztésében, valamint globális folyamatok összehangolásában.

A HR Specialista az alábbi HR operatív tevékenységek ellátásáért felelős:

Főbb felelősségek:

  • Munkavállalókat érintő adminisztratív folyamatok kialakítása és üzemeltetése
  • Beléptetési feladatok és kapcsolattartás az NI leendő munkavállalóival
  • Belső szervezeti változások adminisztrációja
  • Munkavállalói igazolások és szerződések készítése
  • Munkaidőnyilvántartás és távollétek nyomonkövetése, bérszámfejtés előkészítése
  • Kompenzációs feladatok utánkövetése, bérrel és juttatásokkal kapcsolatos teendők ellátása
  • Kiléptetéshez tartozó adminisztratív feladatok
  • A felsorolt területek bármelyikében felmerülő kérdésekben professzionális HR támogatás vezetőknek és munkatársaknak
  • Riportok és kimutatások készítése
  • Folyamatokhoz, irányelvekhez kapcsolódó dokumentációs feladatok ellátása
  • Munkavállalói esetekhez kapcsolódó kapcsolattartás a cég egyéb támogató funkcióival, úgymint pénzügy, létesítmény-üzemeltetés, jog, stb.
  • Keresztfunkcionális projektekben való részvétel

Elvárások:

  • Erős, tárgyalóképes angol nyelvtudás (írásban és szóban egyaránt)
  • Proaktivitás
  • Képesség önálló munkavégzésre és csapatmunkára egyaránt
  • Bizalmas információk felelősségteljes kezelése
  • Precizitás, megbízhatóság
  • Folyamatszemlélet, rendszerszemlélet
  • Jól szervező, agilis személyiség
  • Újdonságra való nyitottság, folyamatos fejlődést kereső személyiség
  • Cégünk értékeinek képviselete a szervezetben, példamutató attitűd
  • Legalább BSc végzettség vagy egyenértékű szakmai tapasztalat
  • Legalább 2 év szakmai tapasztalat nagyvállalati környezetben, Shared Services vagy HR területen
  • Tapasztalat riportok készítésében
  • MS Office alkalmazások ismerete, MS Excel gyakorlott használata
  • Szolgáltatás menedzsment szoftverek ismerete előny

Amit kínálunk:

  • Emberközpontú, kiemelkedő vállalati kultúra
  • Összetartó, támogató közösség
  • Stabil, megbízható céges háttér
  • Sokrétű szakmai fejlődési és előremeneteli lehetőségek
  • Számos elemből választható Cafeteria
  • További béren kívüli kompenzációs juttatások
  • Egészség megőrzését támogató lehetőségek
  • Fejlődési lehetőség, tréningeken részvétel (Online Linkedin learning)
  • Minden munkavállalónk számára élet- és balesetbiztosítást kötünk
  • Támogató légkör, színvonalas csapatépítők és egyéb családi vállalati rendezvények
  • Munkavállalóink számára kedvezmények (pl.: éttermekben, könyvesboltokban, szolgáltatóknál)
  • Bölcsődei, óvodai, iskolakezdési támogatás
  • Iránytű program (ingyenes pszichológia, életvezetési, pénzügyi és jogi tanácsadás)
  • Kedvezményes munkavállalói részvényvásárlási program
  • Munkábajárási támogatás
Cégnév: NI Hungary Kft.
Állás helye:
Állás-kategóriák:
Állásnév:
HASONLÓ ÁLLÁSOK