• munkaerő kölcsönző cégekkel való aktív kapcsolattartás
  • toborzás-kiválasztási feladatok koordinálása fizikai és szellemi területre
  • onboarding- új kollégák integrálásában való részvétel
  • belépő alap oktatások megtartása
  • képzési terv készítése, képzések megszervezése, együttműködés a társosztályokkal a speciális képzési igények megszervezésében
  • munkaeszközök, munkaruhák nyilvántartása
  • dolgozói teljesítmény értékelő rendszer adminisztratív felügyelete
  • bérszámfejtés
  • valamely HR folyamat működtetése és optimalizálása (belépéstől kezdődően a munkaviszony megszüntetéséig)
  • dolgozóknak átadott eszközök, munkaruhák nyilvántartása
  • gyártáshoz nem kapcsolódó rezsianyagok beszerzése
  • egyéb irodavezetői és adminisztratív teendők ellátása

Elvárások:

  • főiskolai végzettség
  • bérszámfejtő képesítés
  • legalább 2-5 év releváns szakmai tapasztalat
  • jogszabályok naprakész ismerete
  • MS Office magbiztos ismerete
  • proaktivitás
  • önálló munkavégzésre való képesség
  • szervezett, hatékony munkavégzés

 

Előnyt jelent a kiválasztás során:

  • TB ügyintézői végzettség
  • Nexon program ismerete

Egyéb információ az állásról:

Szívesen lennél 'első HR-es' egy kb. 150 fős KKV-nál? Szívesen foglalkoznál a napi teendőkön kívül egyes HR folyamatok optimalizálásával? Ha az előző kérdésekre 'IGEN' volt a válaszod, akkor várjuk jelentkezésed!

Cégnév: Randstad Hungary Kft.
Kapcsolattartó: <ul> <li>versenyképes alapbér</li> <li>utazási költségtérítés a törvényben meghatározottak szerint</
Állás helye:
Állás-kategóriák:
Állásnév:
HASONLÓ ÁLLÁSOK