Elvégzendő feladatok:

  • Toborzás és kiválasztási folyamatok támogatása
  • Munkavállalói adminisztráció és egyéb HR dokumentációk precíz kezelése
  • Új kollégák beilleszkedésének segítése
  • HR projektekben való részvétel
  • A csapat és a vállalati kultúra építése

Amit Tőled várnak:

  • Főiskolai vagy egyetemi szakirányú végzettség
  • 1-2 év HR területen szerzett tapasztalat (de ha pályakezdő vagy, és tele vagy lelkesedéssel, akkor is várjuk a jelentkezésed!)
  • Precizitás és rendszerszemlélet az adminisztratív feladatokhoz
  • Kiváló kommunikációs készség és nyitottság
  • Proaktív hozzáállás és csapatjátékos szemlélet

Amit kínálnak:

  • Stabil vállalati háttér és hosszú távú karrierlehetőség
  • Fejlődési és tanulási lehetőség különböző HR projektekben
  • Egy támogató, barátságos és fiatalos csapat

Munkavégzés helye:

  • 1103 Budapest, X. kerület, Kőér u 3/a.

Jelentkezés módja:

  • Küldd el számunkra szakmai önéletrajzodat az alábbi „Jelentkezés” gombra kattintva!

Mi történik a jelentkezésedet követően?

  • A beérkezett jelentkezéseket megtekintés nélkül automatikusan továbbítjuk partnerünk felé.
  • Ezután már megbízónk veszi át a jelentkezésed kezelését, így a kiválasztási folyamat következő lépéseiben mi már nem veszünk részt.

A jelentkezéssel elfogadod a Beck and Partners Kft. [Kattintson a weboldal linkjének megjelenítéséhez]adatvédelmi tájékoztatóját.

JELENTKEZEM