Elvégzendő feladatok:
-
Toborzás és kiválasztási folyamatok támogatása
-
Munkavállalói adminisztráció és egyéb HR dokumentációk precíz kezelése
-
Új kollégák beilleszkedésének segítése
-
HR projektekben való részvétel
-
A csapat és a vállalati kultúra építése
Amit Tőled várnak:
-
Főiskolai vagy egyetemi szakirányú végzettség
-
1-2 év HR területen szerzett tapasztalat (de ha pályakezdő vagy, és tele vagy lelkesedéssel, akkor is várjuk a jelentkezésed!)
-
Precizitás és rendszerszemlélet az adminisztratív feladatokhoz
-
Kiváló kommunikációs készség és nyitottság
-
Proaktív hozzáállás és csapatjátékos szemlélet
Amit kínálnak:
-
Stabil vállalati háttér és hosszú távú karrierlehetőség
-
Fejlődési és tanulási lehetőség különböző HR projektekben
-
Egy támogató, barátságos és fiatalos csapat
Munkavégzés helye:
-
1103 Budapest, X. kerület, Kőér u 3/a.
Jelentkezés módja:
-
Küldd el számunkra szakmai önéletrajzodat az alábbi „Jelentkezés” gombra kattintva!
Mi történik a jelentkezésedet követően?
-
A beérkezett jelentkezéseket megtekintés nélkül automatikusan továbbítjuk partnerünk felé.
-
Ezután már megbízónk veszi át a jelentkezésed kezelését, így a kiválasztási folyamat következő lépéseiben mi már nem veszünk részt.
A jelentkezéssel elfogadod a Beck and Partners Kft. [Kattintson a weboldal linkjének megjelenítéséhez]adatvédelmi tájékoztatóját.