Bár partnerünk folyamatait folyamatosan digitalizálja, és ebben gyakornokként te is részt fogsz venni, továbbra is vannak papíralapú dokumentumok, melyek kezelésében, naprakész nyilvántartásában és archiválásában fontos szerepet kapsz majd. Ilyen feladat lehet a személyi anyagok karbantartása, ellenőrzése, archiválása és selejtezése, a kötelező orvosi vizsgálatok nyomon követése, az onboarding dokumentumok összekészítése, táppénzes papírok kezelése, jelenléti ívek ellenőrzése, postázás, szolgáltatói szerződések archiválása, irodaszer rendelés stb.
Emellett részt veszel a munkavállalók támogatásában, a beérkező kérdések megválaszolásában és vállalati kommunikációs anyagok összeállításában.
A toborzási folyamatokba is beletanulhatsz, így szerepet vállalhatsz a gyakornokok kiválasztásában, a jelöltekkel és diákszervezetekkel való kapcsolattartásban, interjúk lebonyolításában és döntéstámogatásban.
Kreatív és szervezői készségeit kamatoztathatod a hírlevél szerkesztőbizottságában, onboarding napok és indukciós események előkészítésében, közösségi programok megvalósításában és a gyakornoki közösség építésében.
A munka főként Excellel és HRmaster IT rendszerrel zajlik, így adatbázis- és riportkészítési feladatokat is el fogsz látni.
Elvárások
Folyamatban lévő felsőfokú tanulmányok HR szakirányon
MS Office programok erős felhasználói szintű kezelése (Excel, PowerPoint, Outlook)
Középszintű angol nyelvismeret
Nyitott személyiség, aki szívesen kommunikál
Pontos, kreatív, jó problémamegoldó és szervezőkészség
Proaktivitás, önállóság
Amit kínálunk
Bruttó 2.400 Ft-os órabér
Multinacionális hátterű, de mégis családias hangulatú szervezet