thyssenkrupp Components Technology Hungary Kft.
Jelentkezz hozzánk, ha szeretnél egy debreceni sikertörténet részese lenni! Gyárunk 2017-ben épült, ahol korszerű gépeken, modern munkakörnyezetben rugók és stabilizátorok gyártásával foglalkozunk. Közel 400 munkavállalónkkal azért dolgozunk, hogy biztosítsuk a járművek stabilitását és dinamizmusát. Csatlakozz hozzánk, amennyiben szeretnél Te is részese lenni a jövőbeli autóipari fejlesztéseknek!

HR Generalista (Debrecen)

Feladatok:

  • A havi zárási folyamat irányítása, munkaidő-adatok karbantartása, bérszámfejtés támogatása
  • A dolgozói bér és nem bér jellegű juttatások szervezése, számítása
  • A HR információs rendszer (Nexon4) helyi szakértőjeként a munkavállalók adatainak karbantartása, támogatás nyújtása a társterületeknek
  • HR-rel kapcsolatos dokumentációk, szabályzatok és riportok készítése
  • A munkavállalói életciklus folyamatainak irányítása és adminisztrálása, úgy mint belépési és kilépési folyamatok, belső változások
  • Munkaerőfelvétel folyamatának gondozása a létszámigény felmerülésétől a felvételig, jelöltkezelő rendszer adminisztrációja
  • Részvétel a munkáltató márkaépítési és megtartási tevékenységében
  • A munkavállalók és vezetők támogatása HR-t érintő kérdésekben

Értékeljük a sokszínűséget
Nagyra értékeljük a sokszínűséget, így minden jelentkezőt várunk nemre, nemzetiségre, etnikai és társadalmi háttérre, vallási és egyéb meggyőződésre, fogyatékosságra, életkorra vagy szexuális irányultságra és identitásra való tekintet nélkül.

Kapcsolati információk
Várjuk jelentkezésed, ha fontos számodra a német vállalati kultúrára jellemző, kiszámítható, stabil munkahelyi háttér és szakmailag is szeretnél előre lépni. Nálunk az érdekes feladatok mellett jó hangulatban és nemzetközi környezetben bontakoztathatod ki tehetségedet. Vállalatunk dinamikusan növekszik és lehetőséget kínál arra, hogy megismerkedj az autóipar legújabb fejlesztéseivel és megoldásaival.
Felkeltettük az érdeklődésedet? Látogasd meg weboldalunkat, ahol további információkat találsz róluk és aktuális pozícióinkról:

Elvárások:

  • Felsőfokú közgazdasági végzettség
  • Munkajogi ismeretek
  • 2-3 év hasonló munkakörben szerzett tapasztalat
  • Magabiztos angol nyelvtudás
  • MS Office (Excel, Word, PowerPoint) magas szintű ismerete, Nexon rendszerben szerzett tapasztalat előnyt jelent

Személyiség
  • Csapatjátékos hozzáállás
  • Megbízhatóság, segítőkészség
  • Kiváló kommunikációs és interperszonális képességek
  • Kiemelkedő adminisztrációs képesség, precíz munkavégzés

JELENTKEZEM