Feladatok

  • Új munkatársak beilleszkedésének támogatása; az onboarding folyamatok koordinálása, nyomonkövetése, adminisztrálása és buddy-ként való működés. A kapcsolódó tananyagok karbantartása, új belépőkkel való interjúk lefolytatása a belépés utáni hónapokban
  • HR-rel kapcsolatos felmerülő kérdésekben a munkavállalók segítsése, kérdések összegyűjtése, kilépő interjúk lebonyolítása. Az összegyűjtött információk szabályozott előterjesztése a HR Vezető és a vezetőség felé. Jegyzőkönyvek készítése.
  • A szervezeti kultúra erősítéséhez kapcsolódó feladatok vitele; dolgozói elégedettségi felmérés kapcsán felmerülő megoldásokban való részvétel, egyéb HR projektekben való részvétel
  • Szoros együttműködés a cég HR vezetőjével; adminisztratív feladatok ellátása, adatok rendszerezése.
  • Képzések előkészítése, szervezése, résztvevők nyilvántartása és az események adminisztratív lebonyolítása.
  • A HR szabályzatok karbantartása; változtatások begyűjtése, frissítések elkészítése és kommunikációja.
  • Bizonyos témák mentén szülési szabadságon lévő munkavállalókkal való kapcsolattartás és erről az érintett vezetők tájékoztatása
  • Céges rendezvények megszervezésében való aktív részvétel
  • A cég ISO tanúsítványának megújításában folyamatos részvétel

Elvárások

  • Minimum 1 év releváns tapasztalat
  • Nyitott, kommunikatív, kedves személyiség
  • Erős problémamegoldó készség és belső hajtóerő a feladat elvégzéshez
  • Magas szintű szervezőkészség és precizitás
  • Közép szintű angol nyelvtudás

Előnyt jelent

  • Kapcsolódó főiskolai, egyetemi végzettség

Amit kínálunk

  • Cafeteria – éves bruttó 500.000 Ft-os keret, törvényileg engedélyezett összes elem választásával
  • Bónusz teljesítménycélok alapján
  • Nemzetközi szervezet, más országokkal való együttműködés lehetősége
  • Szakmai fejlődési lehetőség
  • Modern irodai környezet
  • Hybrid munkavégzés (heti 1 nap otthoni munkavégzés próbaidő után)

Munkahelyi extrák

  • Céges étkező
  • Céges rendezvények
  • Céges busz
  • Ingyen kávé, üdítő

JELENTKEZEM