Új munkatársak beilleszkedésének támogatása; az onboarding folyamatok koordinálása, nyomonkövetése, adminisztrálása és buddy-ként való működés. A kapcsolódó tananyagok karbantartása, új belépőkkel való interjúk lefolytatása a belépés utáni hónapokban
HR-rel kapcsolatos felmerülő kérdésekben a munkavállalók segítsése, kérdések összegyűjtése, kilépő interjúk lebonyolítása. Az összegyűjtött információk szabályozott előterjesztése a HR Vezető és a vezetőség felé. Jegyzőkönyvek készítése.
A szervezeti kultúra erősítéséhez kapcsolódó feladatok vitele; dolgozói elégedettségi felmérés kapcsán felmerülő megoldásokban való részvétel, egyéb HR projektekben való részvétel
Szoros együttműködés a cég HR vezetőjével; adminisztratív feladatok ellátása, adatok rendszerezése.
Képzések előkészítése, szervezése, résztvevők nyilvántartása és az események adminisztratív lebonyolítása.
A HR szabályzatok karbantartása; változtatások begyűjtése, frissítések elkészítése és kommunikációja.
Bizonyos témák mentén szülési szabadságon lévő munkavállalókkal való kapcsolattartás és erről az érintett vezetők tájékoztatása
Céges rendezvények megszervezésében való aktív részvétel
A cég ISO tanúsítványának megújításában folyamatos részvétel
Elvárások
Minimum 1 év releváns tapasztalat
Nyitott, kommunikatív, kedves személyiség
Erős problémamegoldó készség és belső hajtóerő a feladat elvégzéshez
Magas szintű szervezőkészség és precizitás
Közép szintű angol nyelvtudás
Előnyt jelent
Kapcsolódó főiskolai, egyetemi végzettség
Amit kínálunk
Cafeteria – éves bruttó 500.000 Ft-os keret, törvényileg engedélyezett összes elem választásával
Bónusz teljesítménycélok alapján
Nemzetközi szervezet, más országokkal való együttműködés lehetősége
Szakmai fejlődési lehetőség
Modern irodai környezet
Hybrid munkavégzés (heti 1 nap otthoni munkavégzés próbaidő után)