content-header

Céginformáció

A Trendency Online Zrt. egy dinamikusan fejlődő, több mint tizenöt múltra visszatekintő jelenleg 230 fős magyar vállalat, amely személyre szabott adat és technológiai megoldásokkal támogatja hazai és nemzetközi partnereit a digitalizációban. Munkánk középpontjában az ügyféligények pontos megértése és az ezekre épülő, üzletileg releváns megoldások megalkotása áll. Szolgáltatásaink a digitális fejlesztés teljes spektrumát lefedik: egyedi szoftver- és alkalmazásfejlesztést, UX/UI designt, üzleti backoffice rendszerek kialakítását, valamint üzemeltetési és support szolgáltatásokat biztosítunk – mindezt end-to-end szemlélettel. Emellett piackutatási és technológiai tanácsadási tevékenységünk révén stratégiai támogatást nyújtunk a döntéshozatalhoz.
 
HR csapatunkkal törekszünk arra, hogy nap mint nap biztosítsuk kollégáink elégedettségét, segítsük őket a mindennapi munkaügyi kérdésekben, és megtaláljuk a piacon fellelhető legjobb szakembereket, a magas minőség megtartása érdekében!

Feladatok

  • A cég HR folyamatainak teljes körű működtetése a többi HR-es kollégával közösen
  • ️Folyamatos kapcsolattartás a hozzá tartozó munkavállalókkal, vezetőkkel, belsős meetingek szervezése a cég HR folyamataihoz igazodva
  • ️Vezetők támogatása munkaügyi és szervezetfejlesztési kérdésekben
  • ️Személyi- és munkaügyi nyilvántartások naprakészen tartása  ️Munkaviszony létesítésével, megszüntetésével, módosításával kapcsolatos dokumentációk elkészítése
  • ️Bérszámfejtés előkészítése és adatszolgáltatás a külső könyvelő cég részére
  • ️Részvétel a toborzási és kiválasztási folyamatokban (de van a csapaton belül recruiter kolléga)
  • ️Munkajogi megfelelések, munkajogi változások nyomon követése, segítségnyújtás a kollégák számára munkaügyi kérdésekben
  • ️Részvétel a képzések szervezésében
  • ️Az éves anonim 360 fokos teljesítményértékelési rendszer támogatása
  • ️Statisztikák, belső elemzések, felmérések, riportok készítése a menedzsment részére
  • ️Aktív részvétel a céges belső kommunikációban közösen az irodavezetéssel és a marketinggel
  • ️Egyéb adminisztrációs és munkaügyi teendők ellátása

Elvárások

  • Felsőfokú végzettséged van, ideálisan HR-, vagy gazdasági területen
  • Legalább 5 éves releváns szakmai tapasztalattal rendelkezel vállalati HR oldalon
  • A munka törvénykönyve és a vonatkozó szabályok és gyakorlatok átfogó ismerete nem idegen számodra
  • A szolgáltatói szemlélet, ügyfélcentrikus gondolkodásmód jellemző rád
  • Nyitottság és transzparencia jellemez Téged
  • Kommunikációs szinten beszélsz angolul
  • Rendelkezel IT területen szerzett HR tapasztalattal

Előnyt jelent

  • Recruitment háttér vagy munkajogi végzettség
  • Jira, Confluence ismeret

Amit kínálunk

  • Szakmai tréningek, céges workshop-ok, Udemy kurzusokhoz hozzáférés, online angol tanfolyam, soft skill tréningek
  • Trendency VIP Membership: extra juttatások 1 éves munkaviszonytól (pl.: egészségbiztosítás, később pedig extra szabadnapok)
  • Kedvezményes fogászati kezelések több budapesti helyszínen AYCM sportpass – kedvezményes sportolási lehetőség
  • Belvárosi lokáció, IX. kerületi irodánk könnyen megközelíthető  Családias hangulat; nagy konyha, korlátlan kávé, tea, sörcsap, kutyabarát iroda
  • Hónapindító közös reggeli, szülinapi tortázások, heti gyümölcs-és nasi nap, masszázsfotel, céges mozi, csapatépítők
  • Hibrid munkavégzés (heti átlagosan 2-3 nap irodai jelenlét)
  • Bicikli tároló, parkolási és zuhanyzási lehetőség

Munkahelyi extrák

  • Zuhanyzási lehetőség
  • Céges rendezvények
  • Kerékpártároló
  • Kutyabarát
  • Ingyen gyümölcs, nasi
  • Ingyen kávé, üdítő

JELENTKEZEM