NISZ Nemzeti Infokommunikációs Szolgáltató Zártkörűen Működő Részvénytársaság

A NISZ Zrt. Kelet-Közép-Európa legnagyobb kormányzati ICT szolgáltatója.

Magasan képzett szakembereinkkel, széles körű szolgáltatásainkkal és fejlesztéseinkkel felgyorsítsuk és kényelmesebbé tesszük szolgáltatásaink elérését. Cégünk tevékenysége során a legmodernebb infokommunikációs technológiák alkalmazásával támogatja a hazai közszférát, hogy az minél könnyebben megfelelhessen az innovációs kihívásoknak. A vállalat HR csapatának egyik oszlopos tagját keressük a számunkra stratégiai fontosságú HR Business Partner területen.

HR Business Partner (Határozott idő, 1,5)

A következő kihívások várnak:

  • Dedikált szervezeti egységek vezetőinek stratégiai és operatív HR szakmai támogatása,
  • Képviseled a szervezet egésze és a támogatott terület felé a HR irányelveket és döntéseket,
  • HR folyamatok működtetése (részben toborzási-kiválasztás, karriermenedzsment, létszám- és bérgazdálkodás, teljesítménymenedzsment stb.),
  • Munkajogi kérdésekben történő tanácsadás,
  • Vezetők támogatása a szervezeti változások és egyéb HR intézkedések során és katalizálása a működésüknek, hogy a szervezeti stratégia megvalósulhasson,
  • Együttműködés a HR-en belüli társterületekkel (HR kontrolling, munka- és személyügy, képzési és toborzási terület),
  • HR projektekben való részvétel (HR folyamatok, rendszerek kidolgozása, bevezetése és fejlesztés),
  • A területekre újonnan érkező vezetők, vagy kinevezett vezetők beilleszkedésének támogatása,
  • Változások előkészítéséhez kapcsolódó adminisztráció, nyilvántartások vezetése,
  • Eseti riportok, elemzések és prezentációk készítésében való közreműködés.

Téged keressük, ha

  • Nyitott vagy kismama távolléte okán határozott idős szerződés keretében nálunk dolgozni,
  • Releváns felsőfokú végzettséggel és HR generalista/HR business partneri munkakörben szerzett legalább 3-5 éves tapasztalattal rendelkezel,
  • Időt szánsz önmagad fejlesztésére, ismered az aktuális szervezetfejlesztési, toborzási módszereket,
  • Rutinod van a kiválasztásban, különös tekintettel IT munkakörökre vonatkozóan,
  • Alapvető munkajogi ismeretekkel rendelkezel,
  • Jól kezeled az MS Office alkalmazásokat,
  • Készségek amire szükséged lesz a munkád során: magas szintű kommunikációs készség, kezdeményezőkészség, önálló és proaktív munkavégzés, határozott és együttműködő személyiség

Előnyt jelent Számodra:

  • LinkedIn és más közösségi média platform ismerete,
  • HR projektmenedzsment területen szerzett tapasztalat.

Ha minket választasz:

  • Az önállóságot és emellett csapatmunkát biztosító, támogató közösség,
  • Heti 2 nap home office lehetősége vár,
  • Kötetlen munkarendben dolgozhatsz,
  • Széles körű elemeket tartalmazó cafetéria keretet biztosítunk,
  • Egy családbarát minősítésű munkahelyre érkezel,
  • All You Can Move, aktív sportélet, biciklibarát munkahely vár,
  • Belső ajánlói programot működtetünk, melyben díjazzuk munkatársaink ajánlásait.

 

Munkavégzés helye:

  • 11. kerület, Neumann János utca 1. (Infopark ’A’ épület)

Jelentkezés módja

Önéletrajzodat a lenti „Jelentkezem” gomb megnyomásával várjuk.

JELENTKEZEM