- Szoros együttműködés a bérszámfejtéssel (a helyi- és az új külföldi alkalmazottak esetében is)
- Munkaszerződések létrehozása, módosítása és megszüntetése
- Személyi akták vezetése a GDPR rendeletnek megfelelően
- Általános HR adminisztrációs feladatok
- Segítségnyújtás a HS&E terület dokumentációjában
- PTD Tracker ellenőrzése és ennek megfelelő intézkedések (megállapodások nyomon követése/megújítása/megszüntetése)
- Irodai parkolási szerződések és a kapcsolódó fizetési folyamatok kezelése és végrehajtása
- Toborzási tevékenységek támogatása (álláshirdetések feltöltése, kapcsolatfelvétel a jelöltekkel stb.)
- Részvétel toborzási rendezvényeken
- Tehetségadatbázis frissítése heti rendszerességgel
- A HR hírlevél havi rendszerességgel történő elkészítése
- Car fleet operatív ügyek kezelése
Elvárások:
- 1-2 éves releváns tapasztalat, de lelkes friss diplomások jelentkezését is várjuk
- Magabiztos angol nyelvtudás (szóban és írásban egyaránt)
- Magabiztos windows office gyakorlati tudás
- Önállóan és csapatban is képes dolgozni (aktív támogatás a csapat számára)
- Feladatorientált attitűd
- Folyamatos tanulás/fejlődés iránti nyitottság
- Precíz, pontos, proaktív, munkájára igényes, megbízható személyiség
- Jó kommunikációs és szervező készség
Egyéb információ az állásról:
Partnerünk egy stabil-, nemzetközi háttérrel rendelkező FMCG vállalat, aki folyamatosan növekvő termékportfólióval az ország egyik meghatározó piaci szereplőjévé vált az elmúlt 3 évtizedben. Most HR csapatukba keresik lelkes, HR Asszisztens kollégájukat.