• Szoros együttműködés a bérszámfejtéssel (a helyi- és az új külföldi alkalmazottak esetében is)
  • Munkaszerződések létrehozása, módosítása és megszüntetése
  • Személyi akták vezetése a GDPR rendeletnek megfelelően
  • Általános HR adminisztrációs feladatok
  • Segítségnyújtás a HS&E terület dokumentációjában
  • PTD Tracker ellenőrzése és ennek megfelelő intézkedések (megállapodások nyomon követése/megújítása/megszüntetése)
  • Irodai parkolási szerződések és a kapcsolódó fizetési folyamatok kezelése és végrehajtása
  • Toborzási tevékenységek támogatása (álláshirdetések feltöltése, kapcsolatfelvétel a jelöltekkel stb.)
  • Részvétel toborzási rendezvényeken
  • Tehetségadatbázis frissítése heti rendszerességgel
  • A HR hírlevél havi rendszerességgel történő elkészítése
  • Car fleet operatív ügyek kezelése

Elvárások:

  • 1-2 éves releváns tapasztalat, de lelkes friss diplomások jelentkezését is várjuk
  • Magabiztos angol nyelvtudás (szóban és írásban egyaránt)
  • Magabiztos windows office gyakorlati tudás 
  • Önállóan és csapatban is képes dolgozni (aktív támogatás a csapat számára)
  • Feladatorientált attitűd
  • Folyamatos tanulás/fejlődés iránti nyitottság
  • Precíz, pontos, proaktív, munkájára igényes, megbízható személyiség
  • Jó kommunikációs és szervező készség

Egyéb információ az állásról:

Partnerünk egy stabil-, nemzetközi háttérrel rendelkező FMCG vállalat, aki folyamatosan növekvő termékportfólióval az ország egyik meghatározó piaci szereplőjévé vált az elmúlt 3  évtizedben. Most HR csapatukba keresik lelkes, HR Asszisztens kollégájukat.

JELENTKEZEM


Cégnév: Randstad Hungary Kft.
Kapcsolattartó: <ul> <li aria-level="1">Dinamikus, változatos, támogató munkakörnyezet </li> <li aria-level="1">Foly
Állás helye:
Állás-kategóriák:
Állásnév: